- Hjem
- Forum
- Andre fisker
- Ildhale uten ild ?!
Ildhale uten ild ?!
Postet 09.09.16 kl 13:02
Endret: 09.09.16 kl 13:03
Postet 09.09.16 kl 13:54
Postet 09.09.16 kl 14:28
Fikk han tilbake den røde fargen etterhvert? Mange fisk er blasse rett etter at lyset kommer på, men får jo da den normale fargen etter kort tid.
Ellers reagerer jeg på at du sier du har helt pH down rett i karet - hvorfor gjorde du det? Hvor mye falt pH da? Sånne remedier bør jo blandes ut i vann på forhånd, og en pH-senkning bør skje gradvis. Så ja, kanskje fisken ikke ble så fornøyd med dette...
Ellers reagerer jeg på at du sier du har helt pH down rett i karet - hvorfor gjorde du det? Hvor mye falt pH da? Sånne remedier bør jo blandes ut i vann på forhånd, og en pH-senkning bør skje gradvis. Så ja, kanskje fisken ikke ble så fornøyd med dette...
Postet 09.09.16 kl 15:03
KuledrømFikk han tilbake den røde fargen etterhvert? Mange fisk er blasse rett etter at lyset kommer på, men får jo da den normale fargen etter kort tid. Ellers reagerer jeg på at du sier du har helt pH down rett i karet - hvorfor gjorde du det? Hvor mye falt pH da? Sånne remedier bør jo blandes ut i vann på forhånd, og en pH-senkning bør skje gradvis. Så ja, kanskje fisken ikke ble så fornøyd med dette...
blandes ut i vann,? står i bruksanvisningen at det skal taes i akvariumet. x antal dråper pr. x antal liter - står ikke noe om å blande det ut med vann.... wræææææl har jeg gjort noe gale nå ????????
Postet 09.09.16 kl 22:14
Postet 10.09.16 kl 13:23
Vikki Hagevikblandes ut i vann,? står i bruksanvisningen at det skal taes i akvariumet. x antal dråper pr. x antal liter - står ikke noe om å blande det ut med vann.... wræææææl har jeg gjort noe gale nå ????????
Kan godt hende det jevnt over går bra å gjøre det sånn, grunnen til at det er lurt å mikse på utsida av akvariet, er at da slipper du krise hvis noe mot formodning skulle gå galt (du har i for mange dråper ved et uhell, korka ramler av og splæsj..., en fisk får tilfeldigvis middelet - her syre - rett på seg, eller noe slikt).
Postet 10.09.16 kl 16:30
Endret: 10.09.16 kl 16:30