Er ancistrusen min sjuk?

Kan nokon svara meg på om Mally er ok? Då me fekk han var han ganske mørkebrun overalt. Men no etter nokre veker synest eg han har begynt å få få partier som er meir gråaktige. Han ser elles fin og rask ut, held seg for det meste i skjul gjennom dagen, men kjem fram på kveldstid og "støvsuger" akvariet.
Er takknemlig for svar
Dette er nok ingen ancistrus, men en gibbiceps.
Gibbicepsen bytter ofte farge for å kamuflere seg. De prøver da i tilpasse bunn eller bakgrunn for å synes minst mulig i dagslys.
Det kan også være at den bytter farge grunnet stress eller at den ikke trives.
Disse trenger STORE akvarium, med mye bunnplass...
Takk for svar. Dei på dyrebutikken sa det var ein ancistrus, men me er heilt ferske akvarister så eg skal ikkje sei noko på det du skriver eg.
Har eit 180 l stort akvarium, er dette for lite? Vil jo gjerne at de skal ha det så bra som mulig.
Uansett så meiner du at denne ikkje er sjuk, berre at den skifter farge for å tilpasse seg miljøet? Det kan faktisk stemme ettersom me har hatt misstanke om det, men ikkje var sikre på om den kunne det utifra det me har lest. Men har me lest på feil type fisk, så forklarer det jo ein del.
Mitt første råd til ferske akvarister er alltid: Aldri stol på folka i dyrebutikken.

Fisken på bildet er ikke en Ancistrus. Jeg for min del er ikke helt sikker på om det er en gibbiceps eller kanskje en pleco, men at det ikke er Ancistrus, det er jeg sikker på.

Det betyr at fisken i beste fall trenger 500 liter å leve på. Er det en pleco så trenger den 720 liter eller mer.

Siden dyrebutikken har solgt deg fisken på falske premisser, er du i din fulle (moralske) rett til å ta den tilbake dit og få pengene igjen. (Jussen har jeg ikke greie på.)
Må kanskje det då ettersom akvariet vårt ikkje er på meir enn 180 l (har ikkje plass til større)Og om fargeskiftingen er pga misstrivsel, så sier det seg jo sjølv at slik kan me ikkje ha det. Men er jo ein ganske artig skapning må eg sei, så det er jo litt trist
Tusen takk for svar uansett
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap