mallemølje og stolt palettpappa

Fikk tatt to bilder jeg ble ganske fornøyd med, og tenkte å dele de med dere

Det ene er mallemølje over en bit skvåsj.. en svær gibiceps (Georg), en ancistrus, en L-128 og en.. L-husker ikke

Det andre er min vakre palettpappa på tur med barna!
Det ene er mallemølje over en bit skvåsj.. en svær gibiceps
(Georg),

Er det georg fra Tone og Holger det da?

Har aldri hatt hell me palett å maller jeg..(kommer nok av litt plassmangel ).... nå er det snart på tide å få et større kar her i hus og

Plussmedlem
Georg! Gamle ørn!

- Ikkje berre Georg kjem frå oss, men palettpappaen (og mammaen) gjekk også sine ungdomsår i stua vår!

Fine bilete

Jeg er sånn "passe-godt-på-Georg-til-Tone-og-Holger-får-større-kar-mamma", og stolt adoptivmor til palettene

Takk for skryt av bildene, det med mallene var mest litt gøy, men det med "Kongen" var jeg veldig fornøyd med.
Torjus
Har aldri hatt hell me palett å maller jeg:-(..(kommer nok av litt plassmangel ;-)).... nå er det snart på tide å få et større kar her i hus og :-)

De går i en 420-liter.
Forresten jager palettene Georg, stakkaren fikk vel sjokk når han traff på de igjen.
Som Tone mente Georg tenkte:
"Faen, er dere HER også??!!"
OooOooOOo
Som Tone mente Georg tenkte: "Faen, er dere HER også??!!"

Må ha være noe i den duren ja
Rart det med å at folk ofte gir gibbier sånne gode, koselige navn Din heter Georg, og den jeg hadde i mange år het Alfred. Har også sett lignende navn på andre gibbier.

Fine bilder OooOooOOo!
Unskyld...

Glemte helt å si at det var virkelig fine bilder
Irene N
Rart det med å at folk ofte gir gibbier sånne gode, koselige navn :-) Din heter Georg, og den jeg hadde i mange år het Alfred. Har også sett lignende navn på andre gibbier. Fine bilder OooOooOOo!

Jeg har jo Olaf i samme karet..
Torjus
Unskyld... Glemte helt å si at det var virkelig fine bilder;-)

Takk
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap