Hvor lønner det seg å handle tilbehør til akvarium?

Har et 300 liters akvarie som jeg ønsker å fylle med innhold. Har lett litt omkring gamle akvaforum linker både her og her og det virker som at prisene er vilt forskjellige.

Har allerede pumpe, varmekolbe og filter. Trenger kun inventar til fiskene og de få krabbeartene jeg har liggende på bunnen.

Er det noen her som vet hva slike ting realistisk vil koste? Og samarbeider akvaforum med noen nettsider eller leverandører som gir rabatt ved kjøp av slike produkter?

Takk for svar
Takk for tipset ! Skal ta en nærmere kikk.
Loomis
Du kan sjekke priser her: [URLBLOCK1] [URLBLOCK2]


Har sett litt omkring. Var veldig nyttige de linkene du ga meg så setter stor pris på det Har du noen tips til hvilke rabattordninger som lønner seg?

Vil trenge å kjøpe utstyr for rundt 12 000 og tenkte kanskje sette deler av de på kort for å få rabatt. Sjekket ut en nettside som heter www.Kredittkortinfo.no for å undersøke litt omkring mulighetene.

Skjønner jo at det ikke finnes noen kort som er direkte knytta opp til Akvakultur, men vil tippe at dere "proffene" har noen triks oppe i ermet som hjelper holde kostnadene nede?
Jeg søker alltid på ebay når jeg trenger akvarieutstyr, finner mye billig og greit der.
Det var ikke en dårlig ide Var inne og kikket litt, og ser ut som at prisene er veldig bra. Spørsmålet blir bare hva kostnadene ender opp med å være. Skal jeg betale frakt, moms og andre utgifter vil det fort balle på seg..
Det er bare å krysse av for "Free international shipping", så får du opp de som tilbyr gratisk frakt. Holder du deg også under 350NOK slipper du ytterligere utgifter. For dyrerer varer som heller ikke tilbyr gratis frakt må man finregne på det (frakt + MVA + fortollingsgebyr), kan fortsatt være en del å spare. Og bor du nær svenskegrensa og vil bestille fra EU er det bare å be de sende til poste restante i Sverige, så slipper du all moms.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap