Heving av Gh
Eg veit det går å bruke gips, men har komt over eit produkt som heiter Tropic Marin Pro-Discus Mineral.
Er det noken som har erfaring med det, eller noken som er så flinke i Tysk at dei kunne funne ut kva dette består av?
Det står ikkje på boksen kva det inneheld, men viss ein søker på dette navnet finn ein mykje stoff om det på nettet, men mest på Tysk og det kan ikkje eg.
Her er ei side som står litt om det, men heller ikkje her kva det inneheld.
http://www.tmc-ltd.co.uk/aquarium/tropic-additives.asp
Det eg er redd for er at det ganske enkelt er gips i dyr innpakning, men eg veit ikkje.
Det var også omtalt som mineral-salt.
Blir veldig glad viss noken veit eller kan finne ut noke om dette.
Ps. har kjøpt ein boks og brukar det. Har heva Gh fra 2 til 6 og vil prøve å halde den der.
Er det noken som har erfaring med det, eller noken som er så flinke i Tysk at dei kunne funne ut kva dette består av?
Det står ikkje på boksen kva det inneheld, men viss ein søker på dette navnet finn ein mykje stoff om det på nettet, men mest på Tysk og det kan ikkje eg.
Her er ei side som står litt om det, men heller ikkje her kva det inneheld.
http://www.tmc-ltd.co.uk/aquarium/tropic-additives.asp
Det eg er redd for er at det ganske enkelt er gips i dyr innpakning, men eg veit ikkje.
Det var også omtalt som mineral-salt.
Blir veldig glad viss noken veit eller kan finne ut noke om dette.
Ps. har kjøpt ein boks og brukar det. Har heva Gh fra 2 til 6 og vil prøve å halde den der.
Postet 08.12.05 kl 14:48
Det eg har funne sjølv om innhaldet i dette middelet er dette:
For the treatment of reverse osmosis water and tap water.
Tropic Marin Pro-Discus Mineral provides all of the necessary minerals and trace elements in an ionically balanced mixture. It improves breeding and spawning conditions as well as the health of fish fry.
It creates an optimal aquatic environment, resulting in:-
• healthier fish and fry.
• less fungal growth.
• increased spawning activity.
Tropic Marin Pro-Discus Mineral contains selected mineral chlorides, carbonates and sulphates of sodium, magnesium, calcium and more than 50 important trace elements, mainly as their chlorides. It does not contain sodium chloride.
Høyrest det bra ut eller?
For the treatment of reverse osmosis water and tap water.
Tropic Marin Pro-Discus Mineral provides all of the necessary minerals and trace elements in an ionically balanced mixture. It improves breeding and spawning conditions as well as the health of fish fry.
It creates an optimal aquatic environment, resulting in:-
• healthier fish and fry.
• less fungal growth.
• increased spawning activity.
Tropic Marin Pro-Discus Mineral contains selected mineral chlorides, carbonates and sulphates of sodium, magnesium, calcium and more than 50 important trace elements, mainly as their chlorides. It does not contain sodium chloride.
Høyrest det bra ut eller?
Postet 08.12.05 kl 16:32
Postet 08.12.05 kl 18:24
Postet 08.12.05 kl 22:59
Postet 08.12.05 kl 23:08
http://www.aquariumsuperstore.co.uk/mall/kentroright.asp
Her er en link til en annen.
Dette har jeg selv brukt, men for over 10 år siden og da var det i pulverform. Vet ikke hva du betaler for din, Aud, men du ser jo prisen her på denne.
Dette er jo beregnet for å tilsette i ROvann, men er også yppelig for tilsetning i veldig bløtt vann, skal gi det rette ioniske forholdet
i vannet. Jeg bruker det ikke lenger fordi jeg blander ROvann med springvann. Blir nok litt billigere i lengden når jeg bytter 1 M3 i døgnet
Her er en link til en annen.
Dette har jeg selv brukt, men for over 10 år siden og da var det i pulverform. Vet ikke hva du betaler for din, Aud, men du ser jo prisen her på denne.
Dette er jo beregnet for å tilsette i ROvann, men er også yppelig for tilsetning i veldig bløtt vann, skal gi det rette ioniske forholdet
i vannet. Jeg bruker det ikke lenger fordi jeg blander ROvann med springvann. Blir nok litt billigere i lengden når jeg bytter 1 M3 i døgnet
Postet 09.12.05 kl 23:19