Reke miks+ tanganyika= ???

Har følgende fisker i akvariet : altolamprologus calvus,altolamprologus compressiceps,telmatochromis vittatus, neolamprologus leleupi,julidochromis regani, julidochromis marlieri,xenotilapia leptura, og en annen type sneglehusleker som eg ennå ikke vet navnet på.

Kan eg hive rekemix oppi til de? Med tanke på røde mygglarver og oksehjerte ikke er bra så lurer eg på om rekemix er bra.

De får cyclops men det e jo bare støv for de store calvusene mine. Får flakfôr fra tetra og. Og spirulina.
Rekemix er ikke noe problem. Mine er ikke kjempebegeistret, men de spiser det. Frossen artemia spiser de derimot. Eller hvite mygglarver.
Vibsi
Har følgende fisker i akvariet : altolamprologus calvus,altolamprologus compressiceps,telmatochromis vittatus, neolamprologus leleupi,julidochromis regani, julidochromis marlieri,xenotilapia leptura, og en annen type sneglehusleker som eg ennå ikke vet navnet på. Kan eg hive rekemix oppi til de? Med tanke på røde mygglarver og oksehjerte ikke er bra så lurer eg på om rekemix er bra. De får cyclops men det e jo bare støv for de store calvusene mine. Får flakfôr fra tetra og. Og spirulina.

har aldri hørt at røde mygg kulle ha vært et problem til kjøttetende tanganyika men det bør ikke brukes som hovedfor!
(slike som du har) det finnes faktisk store mender mygg i tanganyika sjøen.....de fisken du har lever hovedsaklig av yngel fra andre fisk ikke av alger....oksehjerte er veldig proteinrikt og bør dermed ikke fores til noen fisk som hovedfor
Ok takk for svar begge to. Da prøver eg med rekemix
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap