Jeg hadde funnet ut hva jeg aller helst vil fortsette med, og så solgt/gitt bort resten (legg ut på rubrikkannonser her, på Finn, på evt. Facebookgrupper). Hvis du vil satse på reker og snegler, så er det bare å gjøre det! Har du målt pH og GH i vannet? Disse verdiene avgjør hvilke fisk som passer å ha i tillegg. Du må også se på hva de krever av plass osv. - bruk f.eks. Fiskebasen her, Seriously fish e.l.. til å sjekke dette. Husk at reker og snegler ikke bør ha svært bløtt vann, GH bør være over ca 4-5. Snegler bør heller ikke gå i for surt vann - pH bør være over 7, og de må ha tilgang til kalsiumrik kost. Du kan jo også satse på andre reker og snegler i stedet for fisk. Neocaridina-rekene er ganske enkle å holde, og kommer i mange fargevarianter (men ikke kjøp flere ulike farger, da ender du opp med brune/fargeløse reker tilslutt). Hvis du liker snegler godt, kan jeg anbefale deg Sulawesi-snegler, de er kjempesøte og fine. Viktig at disse har pH over 7,5 og temperatur på over 25-26 grader, GH over ca 6-7. MEN - de kan være ganske ramme på å spise planter...