Noen som er bosatt i hamar og omegn (furnes, ottestad, hjellum, nes)?

Hei!

Jeg ser etter alger og planter for akvariet mitt og lurer på om det er folk her på forumet som bor i Hamar og omegn, og som enten kan gi bort eller selge billig alger og planter?

Jeg er også på utkikk etter et stødig bord til akvariet mitt, Juwel Primo 60 LED. Er det noen som kan gi bort eller selge et billig bord?

Bor litt lenger unna, kvarter sør for minnesund. Har alltids noen planter om du vil ha - > limnophila sessiliflora, ludwigia rubin, ludwegia repens, en hygrophillia variant, Ceratopteris Thalictroides, pistia-flyteplante, kanskje noe staurogyne repens om den gror bedre enn den har gjort. Har også andemat om det skulle friste.

Alle plantene mine med unntak av flyteplantene kan man plante avkuttinger av. Bruker å trimme plantene ca en gang i måneden, så kan evt få neste gang det kuttes. Må hentes i mitt område.

Bør nevne at jeg har snegler i akvariene, mini-ramshorn, blæresnegle, jegersnegle og mts. Ingen garanti for at plantene er fri for dette(de inneholder mest sannsynlig) . Om du ikke ønsker dette bør du behandle plantene i forkant.

Gi lyd om det er interessant.
Jeg bor på Lillehammer og har en Ancistrus hann på ca 10cm som trenger nytt hjem. 
Kan også klippe litt av plantene mine så du kan få med det, om du har tenkt deg til Lillehammer da 😊
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Bruun
Reklame for plussmedlemskap