God jul tråden

Slenger meg på denne tråden En riktig god jul til alle sammen fra Egil og alle nanusene:oP
God Jul & Godt Nyttår!!

Gledelig Hilsen Torjus (og alle fiskene i huset )
God jul og skitt fiske!

Jeg må jo selvsagt benytte denne koselige tråden!

God Jul til alle dere hyggelige og flinke og nysgjerrige her inne
God Jul alle sammen og takk for året som har gått.

Takk for alle gode svar og vennlige forslag c",)
En riktig god jul og et godt nyttår fra Knotten og meg!
God jul!
Henger meg på denne tråden og vil ønske alle likesinnede fiskevenner i hele landet en riktig god jul og et produktivt nytt år.

Hilsen Kurt.
Riktig god jul til alle sammen
God jul til dere alle!
Gleder meg til juleferie og særlig siden jeg ble pålagt å ta litt ferie i romjula!!

Mikkel
God jul alle sammen! Gleder meg til den første jula på tre år jeg ikke skal jobbe... Det blir godt! (Får mye tid til å være hjemme og se etter nye cory'er med hvitprikk og... :/ Det er ikke fullt så hyggelig.)
God Jul alle sammen, og Web master: takk for hyggelig julehilsen fra AkvaForum. Det var veldig trivelig!
Det blir en annerledes jul i år da jeg avventer oppstart av behandling som vil ta hele første halvdel av 2006 minimum. Det blir nok et år med mange trivelige timer foran akvariet og i forumet.
God Jul og godt nytt år får jeg si
Skal tilbake til Norge for og feire Jul og nyttår med familie. Skal bli deilig med mors ribbe og tilbehør.
Så er det opp på hytta for og feire nyttår med venner og bekjente.

Tusen takk til alle moderatorer, Holger & Tone samt alle brukerne for at Akvaforum har blitt så utrolig bra =)

Tilfeldig bekjentskap
© Helge A. Hafstad
Reklame for plussmedlemskap