Ikke min dag..

Først på dagen skulle jeg endelig få overlevert noen ancistruser, som jeg prøvde å få gitt vekk for 6 uker siden. Dette var første dagen det passet for mottager etter at jeg hadde stått opp om dagen. De opprinnelige mallene tok jeg med til akvarieklubben for 3 uker siden, så nå fanget jeg 3 nye. Halvanne time etter avtale treffes vi endelig og posen blir overlevert. Som takk fikk jeg tekstmelding om at de var da endel mindre enn mottager hadde forventet. Kjøss ...

Da jeg var vel hjemme så ser jeg en liten L 260 yngel ved frontruten av ene karet, så jeg stopper opp for å glo litt, da jeg visste at alpha hannen hadde lagt på nytt kull en stund. Da ser jeg at ene pumpen har stoppet. Jeg åpner skapet og ser at kontakten er dratt ut..hjelpe meg det var jo over en uke siden jeg byttet vann sist, i siste liten så stopper jeg forsøket på putte den tilbake på plass.. den har vært av i 10 dager... Så jeg demonterer pumpen..phuuu den stinker dr.. skyller grundig og siden jeg var startet, så ville jeg ta de andre karene også.

Da jeg står barbeint oppe i en trøe for å rengjøre øverste karet, så skubber jeg til dekkglasset som har en lampe liggende på toppen, så hele sulamitten havner i karet med lyset på og begge hendene mine begravd i i sanden... Hjerte stopper, lampene smeller... og jeg fikk ikke støt.... så nå tar jeg meg en røyk og kommer ikke til å gjøre noe mere i Dag !!!
Auda, men no må du ha brukt opp uflaks kvoten for ei stund.

Fiskene mindre enn han forventa? Ærlig talt, ba han om å få med malletabeletter også?
I fare for å drite meg skikkelig ut, men det kan virke som din kvote med uflaks er brukt opp for en stund, ja.
Ville nesten satt en 100-lapp i en lottokupong, for en gang må jo flaksen snu.

Helt enig med Pompel i dette med mallene. Forsto jeg det slik at han fikk mallene? Syntes det er utakknemelig å klage på størrelsen om det er noe man får
He,he det hadde gjordt seg, de var stor nok til å skille skjønn, men var mindre enn de 7-8 cm som hun hadde forventet. Lenge til jeg skal gi noe vekk. Mye enklere å selge til Butikk.

He, he snakk om å drite i eget reir. Først får man maller og deretter klager man på størrelsen. Tro om h*n ligger inne for en boikott heretter? .

Glemte bilde av den nyeste yngelen(1 av 6-7). + et bilde av 2 coryer jeg fikk av Frode Storheim. Tror de het Duplicareus
Geir Kristiansen
He, he snakk om å drite i eget reir. Først får man maller og deretter klager man på størrelsen. Tro om h*n ligger inne for en boikott heretter? ;-).

Jepp, no more
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap