Bruke "gamle" røtter?

Hei.
Nå er det snart 7 år siden jeg hadde akvarie sist, og føler det er på tide å ta opp hobbyen igjen. Har gått til innkjøp av ett 70 liters Juwel akvarie... bare for å ha noe å begynne med. Må nok ha ett større til sommeren

Det store spørsmålet er: Har masse utstyr liggende, også noen "gamle" røtter. Kan disse vaskes og brukes på nytt, eller er det best å kjøpe nye?
Føler meg helt fersk igjen, mye som er glemt
Plussmedlem
Hei, Wenche!
Velkommen tilbake, og veldig hyggelig at du ærer oss på AF med ditt nærvær.

Så lenge røttene ikke er råtne, er de fullt brukbare nesten uansett alder.
Takker så mye, og tusen takk for svar
Da er det bare å fylle karet med sand, planter og vann... og så begynner den berømte ventetiden
Bare gamle røtter..
WencheEi
Hei. Nå er det snart 7 år siden jeg hadde akvarie sist, og føler det er på tide å ta opp hobbyen igjen. Har gått til innkjøp av ett 70 liters Juwel akvarie... bare for å ha noe å begynne med. Må nok ha ett større til sommeren :) Det store spørsmålet er: Har masse utstyr liggende, også noen "gamle" røtter. Kan disse vaskes og brukes på nytt, eller er det best å kjøpe nye? Føler meg helt fersk igjen, mye som er glemt :)





Mange års opphold. Bruker opp igjen gamle røtter.

Ingenting i akvariet er kokt/rengjort.

Skautrollet
[QUOTE=WencheEi]Hei. Nå er det snart 7 år siden jeg hadde akvarie sist, og føler det er på tide å ta opp hobbyen igjen. Har gått til innkjøp av ett 70 liters Juwel akvarie... bare for å ha noe å begynne med. Må nok ha ett større til sommeren :) Det store spørsmålet er: Har masse utstyr liggende, også noen "gamle" røtter. Kan disse vaskes og brukes på nytt, eller er det best å kjøpe nye? Føler meg helt fersk igjen, mye som er glemt :)





Mange års opphold. Bruker opp igjen gamle røtter.

Ingenting i akvariet er kokt/rengjort.


Takk, da skal jeg finne i alle røttene mine å sette igang
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap