Nye akvaforum endeleg live! (side 2)

Plussmedlem
Takk for rapport. Det meste er fiksa, men ikkje autolagring av genusinfo. Det er pr design slik det er no. Eg skal vurdere endring. 

Lokasjons-registrering kjem snart på plass. 
Slet litt med innloggingen
Slet litt med innloggingen, siden tastaturet på telefonen manglet. Prøvde så PC'n. Hadde da lignende problem. Hvordan få en grønn tast til å fungere.Løste problemet, mad å kreve nytt passord... Da var problemet løst.

Har bare såvidt tittet på de nye siden. Kan foreløbig, ikke klage! 

Dermed har dere/du gjordt en fenomenal jobb. Med det forbehold. Jeg har ikke testet artsbasen, enda...

 
Artsbasen
Finner ikke arter i kunnskapsbase på Moskiotarasboras, hverken på latinsk navn, og to populærnavn.. Det er et problem..

 
Feilmelding
Å sende melding via annonser ser ikke ut til å fungere enda...

Får heller ikke lastet opp bilde til innlegget...
Plussmedlem
Hei Lars. Kva opplever du når du sender melding? Eg har lagt inn ein testannonse med ein testbrukar. Kan du prøve å sende melding til den brukaren via annonsen?

Eg har heller ikkje noko problem med å laste opp bilde til innlegg (som du ser). Kva skjer når du prøver?
Funksjonen "Min strøm" oppfører seg merkelig. Ser ut til å inneholde alt alle brukere gjør. Mangler det filtrering på brukerens id?
Plussmedlem
Hei Hans!
Takk for melding! Likerklikk i forumet mangla riktig filter - for alle andre brukarar enn mine testbrukarar, derfor oppdaga eg det ikkje. 😑🤔Så inntil no nettopp såg du dessverre alle likerklikk på innlegg i forum. Men det gjaldt ikkje likerklikk ellers, eller aktivitetar. 
Dukket opp en feilmelding da jeg skulle gå inn på en artikkel på Akvarieskolen om algespisende fisker. 
 
Enda en ting: Jeg får ikke til å slette bilder fra en profil (Tetraodon schoutedeni har bilder av feil art i profilen). Jeg klikker på "slett bilde" og så lagre, men det skjer ikke noe.
.
Nå forsvant det jeg skrev under sitatet...? Jeg tenkte bare å si at jeg fortsatt ikke klarer å få slettet de bildene.
Tydeligvis en liten bug et sted når man svarer med sitat. Jeg prøvde igjen, og svaret mitt kom ikke med nå heller.
Fiskebasen
Det går ikke lenger an å søke på størrelse på fisk og størrelse på akvarium, stemmer det? Og heller ikke vannverdi-range (bare enkeltverdier)...? Jeg ser det ikke noe sted, ihvertfall. Dette er litt problematisk, syns jeg, for fiskebasen gir beskjed om at det blir for mange treff hvis jeg ikke innskrenker søket mitt. Men jeg får jo ikke innskrenket til det jeg er interessert i (akvariestørrelse og fiskestørrelse), og må da innskrenke noen av de andre parameterne som jeg vil ha med i søket. Det hadde vært fint om du kunne legge inn søk på maks størrelse på fisk og maks størrelse på akvarium, Holger. Takk på førehand!

(PS - er det noen mulighet for å tagge brukere i innlegg?)
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap