Kven passar saman?

Hei!

Eg vil ha killifisk i eit 60 liters akvarium, det er særleg fire artar eg er interessert i: Fundulopanchax gardneri gardneri (Blå lyrhalekilli), Fundulopanchax gardneri nigerianus (Nigeria killi), Epiplatys dageti monroviae (Killi) og Aphyosemion australe (Lyrehale Killi).

Sånn som eg forstår det er den siste arten utelukka saman med dei andre. Eg lurer på om det vil fungera å ha 1 hann og 1 eller 2 hoer av Fundulopanchax gardneri gardneri (Blå lyrhalekilli) saman med 1 hann og 1 eller 2 hoer av Fundulopanchax gardneri nigerianus (Nigeria killi) saman med nokre Epiplatys dageti monroviae (Killi). Om dette fungerer så lurar eg vidare på kva som vil fungera best med 1 eller 2 hoer til dei to fyrstnemnde, og kor mange eg kan ha av kvart kjønn av Epiplatys dageti monroviae (Killi) i dette akvariumet.

Beste helsing,

Alf Magne Sirevåg  
Plussmedlem
Hei, Alf Magne.

Det beste er om de individuelle artene får hver sin 60 L, og ikke alle i samme 60-liter.
Skal man huse alle artene i samme kar så må man øke størrelsen på akvariet en god del. Nigerianus og gardneri er såpass like at du fort kan få territoriekonflikt. Monroviae kan etter det jeg har hørt huses ilag med andre killier.
1 hann på en 2-3 hunner er en fin fordeling.
Tilfeldig bekjentskap
© Gerd hilde Mortensen
Reklame for plussmedlemskap