Gammelt gak medlem som har abstinenser

Jeg er ett gammelt medlem med abstinenser, mange av dere husker meg nok som Eika og hadde det rosa barbie akvariet, ellers hadde jeg ett akvarierom med 36 kar og hadde oppdrett på 54 arter, søramerikanere, corydoras'r og levendefødere var min greie, var meget aktiv i GAK den gangen og var på hver eneste auksjon i noen år. Har levert inn flere bilder i fiskebasen her og kan vel si jeg var akvaholiker etter 15år opphold, så er jeg relativt rusten for og si det sånn 

Men går nå til innkjøp av ett nytt 375L en av dagene. Er det noen her inne som vet om GAK fortsatt lever ? Hvem av gamle kara er det som fortsatt holder på ? 

Går for søramerikanere også denne gangen. Ser for meg noen p.nattereri og noen hardføre coryer og maller 
Er det mulighet for og slå denne profilen sammen med den gamle jeg hadde ? Jeg ser fortsatt at Eika profilen er her, med alle de gamle innleggene og bildene 
Plussmedlem
Etter hva jeg vet er det ingen mulighet for å slå sammen profiler....
Plussmedlem
Hei Jarle! Velkomen tilbake til hobbyen!
Vi kan ikkje slå sammen profiler, men du kan få aksess til den gamle profilen om du heller vil bruke den
Hadde vært fint og fått tilgang til den gamle profilen igjen, men de emailen den er registrert på er desverre ute av drift (du skjønner hvorfor når du ser hva domenet har blitt til)

Kan du ikke sende meg en pm med hvordan vi får det til eller på emailen denne brukeren er registrert på ? 
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap