Tips til fredelig fisk med litt størrelse?

Ikke akkurat nybegynner etter å ha hatt akvarium i over 20 år, men har kjøpt inn et nytt kar på 400 liter og vi ønsker oss 2-3 fisk med litt størrelse for å "matche karet". Finnes det fredelige fisker med litt størrelse som passer inn?

Temp: 25
KH: 6
pH: 7

Fisker som skal flyttes over fra 200-literen til nytt kar og som må kunne få overens med evt nye innbyggere:
• 8 Corydoras
• 10 Gullbarber
• 7 Fantomtetra
• 2 Acija Ciklider
• 4 Gabonreker
• 15 Amanoreker
(ja, du leste riktig - vi har reker, og håper likevel det finnes noen rekevennlige store samboere 😉)

Takk på forhånd for svar!
Plussmedlem
Reker og større fisk... Ikkje akkurat ein superkombo dersom det er carnivore eller omnivore fisker.
Eg har også ein 400-liter, og har (med vilje) hatt mindre fisk + rekemiks. No har eg introdusert eit palettciklidepar (gøy for ungane), og såg at dei små palettane som ikkje er utvokst ein gong gjekk rett til angrep på rekene, så det spørs kor lenge dei varer. Samme med yngel. Eg har kobbertetra som har yngla ein del i karet, og det har stadig vokst opp ein og annan, men med introduksjonen av paletter så kan det vel hende at det blir lite av yngel som veks opp framover.

Går ein for litt større maller, f.eks., er ein jo rimeleg trygg for angrep på andre fisk. Eg har sjølv litt lyst på ein eller fleire større plecoer, men er også nøgd med å ha eit stort kar med mindre relativt rolige fisk.
Takk for tilbakemelding om din erfaring! Hvilke reker var det du hadde? I følge en av fiske-entusiastene på dyrebutikken smaker visst Amanoreker dårligere enn andre og blir oftere latt være i fred, men det er jo en sjanse å ta 😅

Vi vurderer også å finne noen kule, store maller istedenfor, så får vi evt øke stimene med flere individer, og holde oss til småfisk inntil videre 😊
Plussmedlem
Store stimer er kjempefint, synes eg! Eg er blitt veldig glad i kobbertetraene mine som yngler i karet, så dei blir sakte fleire. Men har tenkt å kjøpe fleire også.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap