Djupare utløpsrøyr til Oase Biomaster 600.

Hei.

Eg har nettopp fått tak i eit 300L (150×50×50) heilglasskar med ein Oase Biomaster 600 Thermo. Det er montert innsug- og utløpsrøyr i rustfritt stål.

Eg tenker å ha kun ca 35 cm vatn i karet, og primært ha ein stor stim C. venezuelanus i det, så det bler 15 cm+ frå vannflata og opp til toppen av innsug og utløp. Innsugsrøyret fungerer, bortsett frå at eg har blokkert nedløpet der overflateskimmeren egentlig skal stå. Men, utløpsrøyret rekker ikkje djupt nok ned, så det er per nå et fritt fall ned til vannflata - altså ikkje holdbart mtp støy/plasking i lengden

Er det noen som kjenner til om det finnes rustfrie utløpsrøyr som slepper ut vatnet djupare ned, slik at det kommer ut under vannflata? Dvs minimum 15 cm ned, helst ca 20. Evt kan røyr i glass vera eit alternativ, eller om det finnes andre rustfrie 18mm røyr som er bøyd slik at ein kan få til ein dyi-løysing?
Plussmedlem
Hei, Henrik.

Det skal finnes noen ferdiglagde varianter av det du leter etter, mener jeg har sett både på ebay og aliexpress både i glass og stål. Men det er litt tungvint å søke etter så kan ta tid før du evt finner.

Siden du ikke er fremmed for diy-løsninger så kanskje du kan skaffe en rørstubb som går utapå det som er på Oasen? Om dimensjonene ikke stemmer helt så kan man tette det med silikon eller gjengeteip. Og lengda kapper man bare til om røret er lengre enn nødvendig.
Har googla og leita ein del, men må kanskje prøva videre då. Positivt at du meiner å ha sett noko slikt iallefall.

Noko ferdigprodusert hadde vore ønskelig, men DIY kan kanskje fungera med røyr utpå, ja. Spørs litt kva eg finner, og kor presentabelt eg klarer å få det Takk for forslaget - er eit alternativ viss eg ikkje finner noko ferdiglaga.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap