Innherred Akvarieklubb skal endelig starte opp!

23.januar, 19:30
Dampsaga senter, 2etg v/ kinarestauranten, Steinkjer

Vi prøver å få noen fra Trondheim Akvarieklubb til å komme, for å hjelpe til med spørsmål og svar, hjelpe det (forhåpentligvis) nyvalgte styret og lignende. Men vi har ikke fått noe bekreftelse på at det kommer noen, men vi håper det ordner seg. Håpet vårt er å kunne fått sparket i gang et ”folkevalgt” styre for klubben på dette møtet!
Vi trenger flere gode ideer om både hvordan klubben skal være, og om hvordan å nå ut til flere for å kunne bygge opp et miljø rundt vår felles interesse!
Ta med deg venner, familie og naboer! Alle som er litt intressert eller proffe er like mye velkommen!

Håper det blir mange som møter opp!
Levanger her.

Dette hørtes interessant ut. Det blir jo mye nærmere enn Trondheim som har vært det eneste alternativet for oss hittil. Er medlem i Trondheim pr i dag, for å få informasjon. Kanskje jeg flytter over om dette blir realitet.

Kan ikke komme på første møtet, men følger spent med utviklingen.
Kanskje dere kommer med informasjon her om hva som kommer ut av dette møtet? : )
Hei!
Skal se hva vi får til!

Nystarta klubb i Innherred?
Hei, hvordan gikk det på møtet?

Er spent på om det ble startet klubb her. Håper noen kan gi tilbakemelding.

Må spørre her for jeg finner ikke klubben under klubber her i forumet, kanskje det er for tidlig i forhold til registreringen?

Hei!
Vi fikk dannet ett styre og holder nå på å danne selve klubben.
Styret skal ha møte nå etterhvert for å finne ut hvordan vi skal gjøre det videre.

Jeg skal gi videre beskjed her etterhvert.

Dette må jeg få høre mer om, har vurdert å melde meg inn i tr.heim, men som nevnt over, er jo et stykke å reise.

Må si ifra når neste møte er
Har nylig flyttet til Steinkjer med fisk og kar, er det noe liv i denne klubben?

Noen som vil være med å blåse liv i den kanskje?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap