Eh... Holger ???

oppdaget noe pussig...

over overskriften i innlegget så står det ei trådrekke som f.eks Forside > osv osv

menneh.. her står det Forside > Akvarieforum osv ??

er ikke dette Akvaforum og ikke Akvarieforum eller er dette bare en pussig filleting jeg henger meg opp i ?

legger ved et vedlegg av hva jeg mener innringet i rødt
litt klarere bilde nå håper jeg
opplever paranoia fordi alle ler av meg

*huffe*


jammen... det irriterer meg at jeg ikke vet om det er bevisst

Jeg ler av Holger, tviler sterkt på at det er bevisst :P
lurer på hvorfor jeg oppdager sånne filleting egentlig jeg ?
kjeder meg litt i kveld jah....
Hehe... Ja, dere kan le dere :-p

Det er faktisk bevisst Dette er jo i aller høyeste grad et akvarieforum - selv om forumet heter AkvaForum.

Dette har blant annet med fordeler ang søkbarhet i Google og andre søkemotorer å gjøre.

Så det er altså ikke en glipp

Men det kunne jo vært det - så bare si ifra neste gang noen snubler over pussige ting!
Tone Andreassen
Hehe... Ja, dere kan le dere :-p Det er faktisk bevisst :-) Dette er jo i aller høyeste grad et akvarieforum - selv om forumet heter AkvaForum. Dette har blant annet med fordeler ang søkbarhet i Google og andre søkemotorer å gjøre. Så det er altså ikke en glipp ;-) Men det [I]kunne[/I] jo vært det - så bare si ifra neste gang noen snubler over pussige ting! :-)


men det var litt rart siden det er et forum som heter akvarieforum også...
FS
[QUOTE=Tone Andreassen]Hehe... Ja, dere kan le dere :-p Det er faktisk bevisst :-) Dette er jo i aller høyeste grad et akvarieforum - selv om forumet heter AkvaForum. Dette har blant annet med fordeler ang søkbarhet i Google og andre søkemotorer å gjøre. Så det er altså ikke en glipp ;-) Men det [I]kunne[/I] jo vært det - så bare si ifra neste gang noen snubler over pussige ting! :-)


men det var litt rart siden det er et forum som heter akvarieforum også...

Ja, jeg skjønte hvorfor det var rart, men det har altså ingenting med det å gjøre

Nettakvariet er også et akvarieforum.
ja. jeg synes dette er best jeg...
FS
ja. jeg synes dette er best jeg...


Det blir vi selvfølgelig veldig glad for
Tilfeldig bekjentskap
© morten kjøndal
Reklame for plussmedlemskap