- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Eh... Holger ???
Eh... Holger ???
oppdaget noe pussig...
over overskriften i innlegget så står det ei trådrekke som f.eks Forside > osv osv
menneh.. her står det Forside > Akvarieforum osv ??
er ikke dette Akvaforum og ikke Akvarieforum eller er dette bare en pussig filleting jeg henger meg opp i ?
legger ved et vedlegg av hva jeg mener innringet i rødt
over overskriften i innlegget så står det ei trådrekke som f.eks Forside > osv osv
menneh.. her står det Forside > Akvarieforum osv ??
er ikke dette Akvaforum og ikke Akvarieforum eller er dette bare en pussig filleting jeg henger meg opp i ?
legger ved et vedlegg av hva jeg mener innringet i rødt
Postet 26.01.06 kl 20:42
Postet 26.01.06 kl 20:44
Postet 26.01.06 kl 21:18
Postet 26.01.06 kl 21:21
Postet 26.01.06 kl 21:24
Postet 26.01.06 kl 21:27
Postet 26.01.06 kl 21:28
Postet 26.01.06 kl 21:30
Hehe... Ja, dere kan le dere :-p
Det er faktisk bevisst Dette er jo i aller høyeste grad et akvarieforum - selv om forumet heter AkvaForum.
Dette har blant annet med fordeler ang søkbarhet i Google og andre søkemotorer å gjøre.
Så det er altså ikke en glipp
Men det kunne jo vært det - så bare si ifra neste gang noen snubler over pussige ting!
Det er faktisk bevisst Dette er jo i aller høyeste grad et akvarieforum - selv om forumet heter AkvaForum.
Dette har blant annet med fordeler ang søkbarhet i Google og andre søkemotorer å gjøre.
Så det er altså ikke en glipp
Men det kunne jo vært det - så bare si ifra neste gang noen snubler over pussige ting!
Postet 26.01.06 kl 22:15
Postet 26.01.06 kl 22:16
Tone AndreassenHehe... Ja, dere kan le dere :-p Det er faktisk bevisst :-) Dette er jo i aller høyeste grad et akvarieforum - selv om forumet heter AkvaForum. Dette har blant annet med fordeler ang søkbarhet i Google og andre søkemotorer å gjøre. Så det er altså ikke en glipp ;-) Men det [I]kunne[/I] jo vært det - så bare si ifra neste gang noen snubler over pussige ting! :-)
men det var litt rart siden det er et forum som heter akvarieforum også...
Postet 26.01.06 kl 22:28
FS[QUOTE=Tone Andreassen]Hehe... Ja, dere kan le dere :-p Det er faktisk bevisst :-) Dette er jo i aller høyeste grad et akvarieforum - selv om forumet heter AkvaForum. Dette har blant annet med fordeler ang søkbarhet i Google og andre søkemotorer å gjøre. Så det er altså ikke en glipp ;-) Men det [I]kunne[/I] jo vært det - så bare si ifra neste gang noen snubler over pussige ting! :-)
men det var litt rart siden det er et forum som heter akvarieforum også...
Ja, jeg skjønte hvorfor det var rart, men det har altså ingenting med det å gjøre
Nettakvariet er også et akvarieforum.
Postet 26.01.06 kl 22:31
Postet 26.01.06 kl 22:34
Postet 26.01.06 kl 23:35