Fotokonkurransen - februar! (side 2)

Når vil bidragene legges ut og avstemmingen starte?
mona o
Når vil bidragene legges ut og avstemmingen starte?


Denne konkurransen starter senest 11.02.2006 kl. 00:00
Trege greier Hvem er det egentlig som styrer med dette
Mange flotte bidrag ! Morro
spennende å se om mitt bilde blir plukket ut........ prøvde meg for første gang. men sleit litt med å få det ned i riktig størrelse både fysisk og byte messig, men med litt trening 'c,' ?
kom ikke med denne gangen, men ser hvorfor!!! 'c,' ?
BRA JOBBET FOLKENS!!!! jeg kommer sterkere igjen så bare pass dere....'c,'?
Asle Sæterdal
kom ikke med denne gangen, men ser hvorfor!!! 'c,' ? BRA JOBBET FOLKENS!!!! jeg kommer sterkere igjen så bare pass dere....'c,'?


Flott innstilling!
hehe.. skal bidra sjøl jeg... når kontoen sier at jeg kan kjøpe nytt kamera:p
Da har jeg avlagt min stemme Det var utrolig mange bra bidrag!


Og til min store forbløffelse så jeg at mitt bidrag faktisk kom med. Det hadde jeg ikke ventet, så det var jo gøy. Har aldri forsøkt å sende inn noe til fotokonken før.
mona o
Og til min store forbløffelse så jeg at mitt bidrag faktisk kom med. Det hadde jeg ikke ventet, så det var jo gøy. Har aldri forsøkt å sende inn noe til fotokonken før.


Det er morsomt!
Blir spennende å se hvor langt opp du kommer
Nå er det bare en dag igjen !
Ikke mange timene igjen nå! Husk å stem!
Bjarne
Har du stemt?! :)




ja takk for at du spurt
Plussmedlem
Vinnaren er kåra - og...
Det er ganske vanvittig, men vinnaren i fotokonkurransen, Kjell Fohrman er faktisk han som har skrive den boka som er premien...

Det er første gong i historia, trur eg! Vi gratulerer!!
Hehe, vi bør føle oss beæret over og ha han som medlem på Akvaforum flott bilde Kjell
Ja det var ju lite kul att just min bok var pris i denna omgång - en konstig slump.

Jag tackar för gratulationerna och skall försöka ställa upp i fler fototävlingar. Dock lär inte dessa foton klara sig så bra med så hård konkurrens som det är här - men nu har jag i alla fall vunnit en gång och det är jag jättenöjd över.
Ha de
Plussmedlem
Kjell har vore så hyggeleg at han donerte premien, og vi har trukke ein vinnar blant dei 109 som stemte som i stedet får tilsendt den flotte boka.

Den heldige blei Grete.
Hurra! Så moro! Jeg som aldri vinner noe...

Jeg må bare få si tusen takk, og så vil jeg selvfølgelig gratulere Kjell med vinnerbildet! Gleder meg til neste runde - artig å se så mange gode bilder!
Ville bare si at nå har jeg fått boka, liker den veldig godt! Veldig raskt levert også! Igjen, tusen takk! (I tillegg har jeg fått det nye akvariet mitt i dag og endatil fire billetter til DumDum Boys-konsert på Sentrum Scene, så dette blei en bra dag!)
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap