Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 3)

Tor Johansen
ok her kommer noen med katt .... :-)


hehe på det øverste bildet ser det virkelig ut som pus poserer for kamera
Siden tråden allerede har sklidd ut så bare fortsetter jeg, jeg! ;-p

Her i huset er det Nemi som er mest interessert i akvariene, mens Pondus titter innom av og til. Det er forøvrig krabben Butch som er mest interessant, for han har de jo tross alt klart å få tak i en gang...

Herlige bilder, Tone

Jeg har et litt dårlig bilde av katten min sitt første møte med guppy i bolle (jepp, I've been there)
Jeg henger meg på
Fint å se at andre også har pus og ikke bare fisk...
Det var foresten utrolig pent akvarium... Får meg til å tenke at jeg og samboeren har kjøpt forlite hus...?!!
Mange som har katt.
Kan ikkje ungå å legge merke til kor monge Mdl her som har katt.
Må nesten legge ved et bilde av min. Gammalt då men....
Han heiter foresten Slappus. hehe[External Image]
noen som har noen andre dyr da? jeg har 28 chinchilla, 2 hunder, 5 vandrende pinner og litt fisk
Tja.. Jeg har i tillegg til fisken fire undulater, to hamstre, en hund på lån og en kanarifugl..


...Kan ikke dy meg for å sende med noen bilder også jeg...
Tråden ble til "våre dyr og stuer og alt
anette
Tja.. Jeg har i tillegg til fisken fire undulater, to hamstre, en hund på lån og en kanarifugl.. :D ...Kan ikke dy meg for å sende med noen bilder også jeg...


Kan hende jeg bæsjer på leggen her, men er det en Greyhound?
vi har for tiden to katter og en ørkenrotte i tilegg til de vannboende
Slenger meg på :-)
Her er våre to samboere på fire bein; Bamse Kvitebjørn og Stewart Hagen....
Fy flate for en flott hund!! Den misunner jeg deg!!

Har forøvrig en katt, som ble min ved ett "uhell". Tok henne inn, etter at hun hadde gått uten hjem i området i noen måneder. Dette var for snart 2 år siden.
Pusi var da mer eller mindre i færd med å krepere, gravid og full av orm. Veide bare stakkarslige 1200g.
Nå er hun god og rund, og nærmer seg 5 kg...

Skal se om jeg finner noen bilder som duger
godt å høre at Pusi fikk en god heim!!
Har to katter (tidl villkatter). Forresten bør man være veeeldig tålmodig når man skal lære villkatter å gå på kasse, for ikke å snakke om da de etter et par dager måtte til dyrlege for å få behandling mot øremidd!!! -Action!! Etter hvert har de blitt kosete og veloppdragen
Pisces
Her er våre to samboere på fire bein; Bamse Kvitebjørn og Stewart Hagen....


Kan jeg bestille Bamse Kvitebjørn til kalde vinternetter?
Han hadde nok vært god å stappet under dyna da
MC Darup
Kan jeg bestille Bamse Kvitebjørn til kalde vinternetter?Han hadde nok vært god å stappet under dyna da :D


Hehe....jeg kan jo sende deg en søppelsekk eller to når vi skal børste av vinterpelsen...
Pisces
[QUOTE=MC Darup]Kan jeg bestille Bamse Kvitebjørn til kalde vinternetter?Han hadde nok vært god å stappet under dyna da :D


Hehe....jeg kan jo sende deg en søppelsekk eller to når vi skal børste av vinterpelsen...

Hehe, der kan æ åsså bidra litt..... Ozzy produserer bra med pels han og...

Ja!

Da kan jeg strikke meg en kjempehund!

ps Tor: Sissel kjøpte discus i dag..
Kos å se at fiskeeiere er dyreelskere!

Her i huset er det to katter og en hund (Rottweiler) i tillegg til fiskene. Har møtt mange som overhode ikke skjønner at det er flott med flere dyr... Ungene koser seg i hvert fall veldig, og vi har som regel huset fullt av andres unger som koser seg med dyrene
her e hundan min å en chinchilla:P
Pisces!
Hvilken rase er Bamse Kvitebjørn? Utrolig flott hund! Litt mindre pelsstell med Rottisen vår da... Hun slipper noe hår, da - i høst da hun hadde pelsskiftet sitt brukte jeg som argument til min lite akvariebegeistrede mann at fiskene ialle fall ikke røyter Han kjøpte den (hi hi).
Bamse er en snart 2 år gammel samojed.

Slenger med noen bilder til:
Bilde 1: Bamse møter en litt uvanlig kaffegjest sommeren 2004
Bilde 2: "Velg meg! Velg meg!!" Bamse sjarmerte oss i senk hos oppdretter

Se også Bamse's hjemmeside
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap