Legg til fiskeart?

Hvordan kan jeg gjøre det? Eller.... kan jeg gjøre det? Kunne tenke meg å lage en beskrivelse av temmelig ukjente Betta Patoti, en labyrintfisk jeg har anskaffet meg
Den er grei... Vi skal sørge for at arten blir satt opp i fiskebasen.

Håper du har både bilder og informasjon om fisken
Det er viktig med navnet på fyren som beskrev arten. Info (links)
kan sendes til min mailadresse, så sender jeg det videre til Holger.

Vi setter stor pris på slike nyheter....
Ikke bilder av min fisk foreløpig, men straks jeg har fått ladet opp batteriet til digitalkameraet skal jeg få ordnet det. Trenger noen dager...
Lite beskrivelse og bilder av arten... mail jeg kan sende mine erfaringer til?
Plussmedlem
Ørjan Rasmussen
Lite beskrivelse og bilder av arten... mail jeg kan sende mine erfaringer til?

Det er slik her på AkvaForum at absolutt alle registrerte medlemmer kan endre info om alle fiskane/plantane/dyra i databasene. Det er berre å gå til profilen og klikke på "endre info" i menyen! For at vi skal få samla inn informasjon om alle dei tusenvis av artane vi har i basen er vi avhengig av at fleire enn moderatorane bidrar med oppdateringar!

Alle kan også bidra med bilde på samme vis, og vi oppmodar alle til å gjera det!
Plussmedlem
Vil leggja til at medlemer ikkje kan registrere nye artar. Det må gå via moderator, og det beste er om du sender [URL=contact.cfm?to=webmaster]mail til webmaster[/URL] dersom du manglar ein art.
Holger Lockertsen
Det er slik her på AkvaForum at absolutt [I]alle[/I] registrerte medlemmer kan endre info om [I]alle[/I] fiskane/plantane/dyra i databasene. Det er berre å gå til profilen og klikke på "endre info" i menyen! For at vi skal få samla inn informasjon om alle dei tusenvis av artane vi har i basen er vi avhengig av at fleire enn moderatorane bidrar med oppdateringar! :) Alle kan også bidra med bilde på samme vis, og vi oppmodar alle til å gjera det!


Dette kan vel ikke sies for ofte Vi trenger all den hjelp vi kan få.

Bilder i fiskebasen blir nå behørig "premiert" med en plakett i medaljeoversikten foruten i medlemmenes egne profiler.
Da mangler bare å få sendt inn noen forhåpentligvis gode bilder av betta patotien Kjøpte nytt digitalkamera idag, så må bare finne ut av alle funksjonene først....
Plussmedlem
Ørjan Rasmussen
Da mangler bare å få sendt inn noen forhåpentligvis gode bilder av betta patotien :-) Kjøpte nytt digitalkamera idag, så må bare finne ut av alle funksjonene først....

Supert, Ørjan! Og grattis med nytt kamera!
Har sendt inn et bilde, men trenger trening...
Plussmedlem
Ørjan Rasmussen
Har sendt inn et bilde, men trenger trening...

Har du lest desse artiklane?
Tilfeldig bekjentskap
© Odd Meyer Løgevik
Reklame for plussmedlemskap