Møte i Fredrikstad Akvarieklubb

Onsdag 8. Mars klokken 19:00 har Fredrikstad Akvarieklubb klubbmøte. Vi treffes som vanlig på Fredrikstad Motell, på hjemmesiden finner dere et kart.

Denne gangen kommer Torstein Tønnesen for å holde foredrag om fiskesykdommer. Torstein driver til vanlig Krizoo Dyresenter i Vestfold, og har vært i denne hobbyen lenge. Dette foredraget ser ihvertfall vi i styret frem til.

Det blir også salg av kioskvarer og lodd. Dessuten blir det en liten auksjon på slutten av møtet.

Vi ønsker nye og gamle medlemmer velkommen til møte. Det er alltid hyggelig å treffe mennesker med lik hobby.

MVH
Styret
er det bare for medlemer?
hei=)

jeg har lyst til å ta meg en tur, men må man være medlem?
og er det i sentrum av fr.stad??
Er riktig nok ikke medlem, men var der for første gang på siste møte.

Fikk selv beskjed om det er bare å komme Medlemskap kan du eventuelt betale der.
Møtet holdes på Fredikstad Motell på østsia av byen. Du kan lese mer her:
Spurte sist jeg om jeg måtte hvere medlem, men fikk til svar at alle var velkommen-medlem eller ikke. Så det er sikert samme "regla"enda at alle er velkommen.
Bristol skal du dit?
Alle er velkomne.
Hei dere.

Alle er velkomne på møtet, og man må ikke ha betalt medlemskap for å delta.

Vi håper selvfølgelig at dere betaler medlemskap om dere finner ut at dette er noe for dere. Men kom et par ganger først og finn ut om dette er noe for dere.

Det er alltid hyggelig å se nye mennesker på møtene, men det er like hyggelig å treffe "gamle" medlemmer igjen.

Jeg kan ikke svare for Bristol, men han pleier å være fast inventar på møtene.

MVH
Erlend D Bertelsen
Vil bare minne om dette møtet en gang til.
Ken Myrseth
Spurte sist jeg om jeg måtte hvere medlem, men fikk til svar at alle var velkommen-medlem eller ikke. Så det er sikert samme "regla"enda at alle er velkommen. Bristol skal du dit?

Ops...litt treig med å svare. Har ikke sett dette før nå Ken. Men nå vet du jo at jeg skal. ALLE kan komme! Denne gangen tror jeg det kommer en del flere enn vanlig også. Mange har spurt meg om dette møtet når de har vært innom der du vet, som jeg ikke kan si, for da er det reklame Anbefaler alle som har mulighet til å ta en tur. Tror det blir et meget bra foredrag. Ellers så gjør jo styret her en meget bra jobb, så alle møtene er verdt å få med seg. Foredrag eller ikke.
Det blir auksjon og loddsalg også. Skal prøve å få med noen endlers guppy og en ansistrus. Sikkert andre som har med mer spennende ting også. Gleder meg!
sendte deg mail tidligere jeg, Bristol-kommer innom før møtet.
g er veldig spentå auksjonen, og selvfølgelig på foredraget også
Var et kjempe bra møte igår, første gang jeg var der-men garantert ikke siste
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap