Bunnfilter!

Jeg fikk med ett bunnfilter av type Eheim når jeg kjøpte ett brukt akvarium. Ser ut som steinalderfilter spørr du meg,ikke den nyeste sorten hvertfall... Anyway,er det noen som har erfaring med dette? Har hørt my om bunnfilter...både på godt og vont!
Hei scnuppa ... min erfaring med bunnfilter er at om strømmen går så er 100 og 1 ute, all gørra flyter opp og tar livet av alt. Men det finnes sikkert andre løsninger enn jeg kjørte og det er lenge siden jeg hadde bunnfilter. Det var i min første runde som akvarist.
Pompel
Hei scnuppa ... min erfaring med bunnfilter er at om strømmen går så er 100 og 1 ute, all gørra flyter opp og tar livet av alt. Men det finnes sikkert andre løsninger enn jeg kjørte og det er lenge siden jeg hadde bunnfilter. Det var i min første runde som akvarist.



synes bare det ser så tungvint ut,ja viss noe skal hende! da må man jo tømme alt!!!
Jeg bruker bunnfilter i de fleste av mine akvarier. Fungerer svært bra hos meg. Fordelene er mange og det er noen få ulemper.

Den største fordelen med bunnfilter er at det har ingen innsug. Dette er fordelaktig i forbindelse med oppdrett.
Tilfeldig bekjentskap
© Torkild Olsen
Reklame for plussmedlemskap