Noen som har prøvd Carbo Co2 Pluss (sandwich) for plantene?

Lurte på om noen har prøvd dette settet for Co2 tilførsel til plantene, og om det fungerer?

Jeg har liten lyst til å fikle med "hjemmebrent" og gassflasker og alt det der, men denne hendige lille saken skulle jeg kunne klare

Men gir den bedre plantevekst?

Carbo Co2 Pluss (kullplate-sandwich)
Får gjøre som du av og til gjør: Vise til ting som er omtalt før:

http://akvaforum.no/forum.cfm?action=search&criteria=carbo

Mine har funket bra, men, men.

Hehe, det innlegget er 2½ ÅR gammelt, Josti
Jeg lurer ikke på det lenger
Hehe, trudde du visste det ja, og så ser jeg nå at E.B. kanskje bare satt et punktum for tråden på sen nattestid sist natt, hehe
Ups, hihihi, så flaut......... Jeg søkte litt rundt om dette og så fant jeg denne. I iveren skrev jeg noe sånt som at det var synd at ingen hadde svart for jeg lurte på det samme. Men så kom min trege hjerne på at jeg kunne jo lese flere treff først. Så jeg slettet det jeg skrev, men visste ikke hvordan jeg skulle få vekk posten så jeg lot det bare stå igjen et punktum og håpte den ville bli slettet. Det skjedde nemlig en annen gang da jeg la inn samme innlegg to ganger. Var vel en flink moderator eller hva det heter som fjernet det? Skulle jeg kanskje bedt noen fjernet det?
Var ihvertfall ikke meningen å vekke denne opp fra de døde selv om ja: jeg lurer jo på det. Hahaha.... 2 1/2 år gammel.... Hadde vel ikke regnet med noen flere svar på denne, Mona....
Tilfeldig bekjentskap
© Irene Nyrud
Reklame for plussmedlemskap