yngel

Holy crap! :O plutselig var det masse yngel i akvariet i dag, både svarte og noen helt lyse, gjennomsiktige. de svarte var mye større enn de sølvaktige. jeg har jo venta en stund på at den mollyen skal føde, men jeg aner ikke hvor de sølvaktige kommer fra :O det ser ut som de sølvaktige er helt nyfødte, mens de svarte har levd en stund. hm, jeg har for lite oversikt over hva som skjer i mitt eget akvarie :/
hvilke andre fisker går i karet? grattis;D
Grattis :-)
Vil tro de svarte er Molly-yngel ja, mens de sølvaktige mest sansynlig er Guppy...
Mine guppy-yngel (berga 2 stk) er pittesmå og helt gjennomsiktige.
det er nok guppy de blanke ja. nå har jeg klart å fange 7 av de og 3 mollyer opp i fødekaret. de er flinke til å gjemme seg da.... det virker som de andre fiskene er konstant på jakt nå. utrolig at 2 fisker skulle føde samtidig forresten. det var plutselig fullt med yngel
Min ene gravide guppy fikk en trist skjebne dessverre.Den fødte om natten,og da har nok de andre fiskene gått berserke.De skadet begge øynene hennes,spist all yngelen ytenom 2 stk,og spist ene øyet på en annen fisk som sikkert har vært med på kampen. Denne guppyen døde,og den andre gravide guppyen døde også,sikkert som et utslag av stress den natten.
Tilfeldig bekjentskap
© Maren Saxe
Reklame for plussmedlemskap