Corydoras barbatus

Inaktiv bruker
Noen som har vært borti den karen her ?
Til Info.... :-)
Denne heter ikke C. barbatus lenger. Men Scleromystax barbatus.

Info finnes på linken under.



Rune
Inaktiv bruker
Takker
Er det rart man blir forvirret
Blir solgt i sverige (Åleds) under C.barbatus.

Men er det noen her som har en C.barbatus som har noen erfaringer å dele ?
Det er kanskje enklere å si noe om det hvis du forteller hva du lurer på? Det meste om generelt hold av fisken står jo i basen, under linken som Rune gav deg
Inaktiv bruker
Tone Andreassen
Det er kanskje enklere å si noe om det hvis du forteller hva du lurer på? Det meste om generelt hold av fisken står jo i basen, under linken som Rune gav deg :)


Sant noe står det jo der.
Men vil heller ha det fra noen som har den enn å lese rett ut av ei "bok" om du forstår.
Grunn til "maset" mitt er at vi skal nedom Åleds bla til uken.
Men takk for linken Rune
JanR
[QUOTE=Tone Andreassen]Det er kanskje enklere å si noe om det hvis du forteller hva du lurer på? Det meste om generelt hold av fisken står jo i basen, under linken som Rune gav deg :)


Sant noe står det jo der.
Men vil heller ha det fra noen som har den enn å lese rett ut av ei "bok" om du forstår.
Grunn til "maset" mitt er at vi skal nedom Åleds bla til uken.
Men takk for linken Rune

Nå er jo det som står i basen her basert på erfaringer fra folk som har holdt fisken og vet hva den trenger, da.
Men poenget mitt var at det er ikke så lett å vite hva slags informasjon du er ute etter. Hvis du spesifiserer litt hva det er du lurer på så er det kanskje lettere å svare?
Scleromystax barbatus./Corydoras barbatus
Har hatt denne typen en stund nå. Har to hunner og fire hanner meget flott fisk nå får tida legg dei fast egg kvar 4 til 6 dag fra 10 til 30 egg men kunn c. 20% er befruktet må ikke over 22c. over lengre tid da dør dei.

fra Eivind Idland
Inaktiv bruker
Tone Andreassen
[QUOTE=JanR][QUOTE=Tone Andreassen]Det er kanskje enklere å si noe om det hvis du forteller hva du lurer på? Det meste om generelt hold av fisken står jo i basen, under linken som Rune gav deg :)


Sant noe står det jo der.
Men vil heller ha det fra noen som har den enn å lese rett ut av ei "bok" om du forstår.
Grunn til "maset" mitt er at vi skal nedom Åleds bla til uken.
Men takk for linken Rune

Nå er jo det som står i basen her basert på erfaringer fra folk som har holdt fisken og vet hva den trenger, da.
Men poenget mitt var at det er ikke så lett å vite hva slags informasjon du er ute etter. Hvis du spesifiserer litt hva det er du lurer på så er det kanskje lettere å svare?

Ikke ta det her ille opp men det som står i basen her finner man overalt mer eller mindre,veldig generel info.Er som å si at en bil har 4 hjul og en motor....
Uansett så hadde jeg som sagt satt stor pris på info fra NOEN som har fisken

Takk Eivind,nå hjelper det litt her
Kanskje jeg kan slenge over en mail til deg med ett par spørsmål ?


JanR
Ikke ta det her ille opp men det som står i basen her finner man overalt mer eller mindre,veldig generel info.Er som å si at en bil har 4 hjul og en motor.... Uansett så hadde jeg som sagt satt stor pris på info fra NOEN som har fisken :)


For all del.. jeg prøvde bare å oppfordre deg til å spørre så utfyllende som mulig sånn at du kanskje får litt flere svar.
"Har noen erfaringer med denne?" er liksom litt tynt. Kanskje mange har holdt fisken men ikke aner hva det er du lurer på og derfor ikke svarer?
Scleromystax barbatus./Corydoras barbatus
Det er berre å komme med mail skal svare så godt eg kan ut fra mine erfaringer med denne fisken

Eivind Idland
Inaktiv bruker
Eivind Idland
Det er berre å komme med mail skal svare så godt eg kan ut fra mine erfaringer med denne fisken Eivind Idland


Takker
Mail er på vei.
Hei
hei du
jeg bare lurer på hva slags pris jeg kan ta på auksjon, det er en leksgruppe på 5 stk c. barbatus


mvh kim a
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap