Jeg er jente! (side 2)

Plussmedlem
Svein A
Du Holger du Holger, du sitter og leker og har det gøy du :-))) Spørs om Datatilsynet liker dette?

Kva meiner du?
Inaktiv bruker
Holger Lockertsen
[QUOTE=Svein A] Du Holger du Holger, du sitter og leker og har det gøy du :-))) Spørs om Datatilsynet liker dette?

Kva meiner du?

Han og ho kjønn symbolene
Plussmedlem
Svein A
[QUOTE=Holger Lockertsen][QUOTE=Svein A] Du Holger du Holger, du sitter og leker og har det gøy du :-))) Spørs om Datatilsynet liker dette?

Kva meiner du?

Han og ho kjønn symbolene
Ja, det erjo det tråden handlar om, men kva meinte du med det du sa om Datatilsynet?
Inaktiv bruker
Holger Lockertsen
[QUOTE=Svein A][QUOTE=Holger Lockertsen][QUOTE=Svein A] Du Holger du Holger, du sitter og leker og har det gøy du :-))) Spørs om Datatilsynet liker dette?

Kva meiner du?

Han og ho kjønn symbolene
Ja, det erjo det tråden handlar om, men kva meinte du med det du sa om Datatilsynet?

Såå Holger, jeg trodde du tok den, det var kun ment som en lun liten spøk; i en spøkefull tråd )
Plussmedlem
Svein A
Såå Holger, jeg trodde du tok den, det var kun ment som en lun liten spøk; i en spøkefull tråd :-))

Nei, tok nok ikkje den dessverre. Gjenkjente ikkje utsagnet som nokon spøk.
Dæven, Svein du klarte å sende meg rimelig langt utpå . Jeg har slike problemstillinger daglig og lurt på kor i svarte du no hadde vært å funne dette. Var rett før jeg skulle ta for meg lov om personvern, men heldigvis slipper jeg


hmm..rød koffer ikkje blå
Ha! Blå!
Det er det jeg har sagt hele tida!
Blå til gutta !!!
Inaktiv bruker
Geir Kristiansen
Dæven, Svein du klarte å sende meg rimelig langt utpå :-). Jeg har slike problemstillinger daglig og lurt på kor i svarte du no hadde vært å funne dette. Var rett før jeg skulle ta for meg lov om personvern, men heldigvis slipper jeg :-) hmm..rød koffer ikkje blå :-D


Må skille sterkt mellom jobb og fritid Geir Hvis ikke så hadde jeg ikke turt å frekventere forumer, hmmm.
Har vel tidvis noe halvsløv ambivalent humor )
Svein
Plussmedlem
anette
Ha! Blå! Det er det jeg har sagt hele tida! Blå til gutta !!!

As I was saying... We aim to please!
Tilfeldig bekjentskap
© Liv Hjelle
Reklame for plussmedlemskap