Ferplast akvarium

Noen som vet om det seles i norge? ev navn på butikk helst nettbutik?
Ferplast har jeg ikke hørt om...tenker du på akryl eller pleksiglass? Da er det i så fall en butikk i Stavanger som har det. Tror dessverre ikke de har noen nettbutikk. Men karene er av merket Azoo, du kan jo se om du finner noe mer info om det. Butikken heter Akvarieforum.
Så vidt jeg vet så er ikke dette til salgs i norge helt enda.
Det er ikke lenge siden Ferplast begynte og produsere akvarier.
I vinter sa de iallefall at de enda ikke hadde noe salg i Norge, men jeg vet ikke om det kan ha endret seg.
Har selv et Ferplast akvarie og er meget fornøyd med det. Det eneste minuset synes jeg er pumpen, den virker veldig bra, men er like bred som siden på akvariet. Vi skiftet den ut med en Fluval slik at vi kunne skjule den bak plantene.
Ferplast er helglass akvarier med innebygd armatur, pumpe og varmekolbe. De har også innebygd timer på lyset noe jeg synes alle armatur burde ha.
Men onkelen til min forlovede er selger for Ferplast her i Danmark, så jeg skal spørre han om de har eller planlegger salg i Norge =)
Jeg så faktisk Ferplast akvarier på en dyrebutikk her i byen. De var sinnsykt dyre da. :P
I danmark er de faktisk ganske så rimelige i forhold til feks Juwel akvarier. Her koster et 230l med bord litt over 3000 mot Juwels som koster borti 5000.
Skal du ha stort da?

Dreiv på en del med edderkopper tidligere, og hadde da noe enormt med sånne. Mener da vi fikk de direkte fra produsent, men har ikke adr. / tlf.nr lenger. -Absolutt billigst. Mener vi også fikk kjøpt noen hos Marit Zoo.

Ellers vet jeg at karolin.no har opptil 8 liter for 89 kr.
Hmm....ser at det ikke er sånne du mener, men ordentlig akvarium!!

Jeg vet ikke hvor de selges, men de ser utrolig stilige ut på bilder!!
Buddy kjeden selger Ferplast akvarier
Ingerlise Sel
Noen som vet om det seles i norge? ev navn på butikk helst nettbutik?

Jeg har sett dem i flere butikker i Buddykjeden her i Norge. Smarte akvarier med innebygget timer og flotte bord leveres også.
Også nettbutikk tilbyr Ferplast akvarier
Så plutselig i dag at nettbutikken Aqua Karolin nå tilbyr Ferplasts flotte Cayman akvarier.
du får ikke jøpt slikt på marit zoo lengre
lindis
du får ikke jøpt slikt på marit zoo lengre

Tråden er 2½ år gammel - fra 2006
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap