Mange akvarier på liten plass? Løsningen er her!

MC Darup
[URLBLOCK1]

wow de var kule det var ikke fisk i nei?
Blir dårlig av sånt...det er tross alt levende vesener en har med å gjøre, enten det da er fisk i eller ikke. Planter lever de også (vanligvis i hvertfall)
Hans Rune Bø
Planter lever de også (vanligvis i hvertfall)

tror det går veldig bra med planter der. tror ikke de brur seg så mye om plassen.
Ja dette er en fin måte å holde planter på det.

Det man må passe på er å skifte vann ofte. Jeg skifter halvparten annen hver dag på mine.
Og man trenger er god lampe over.

Det er også viktig at de ikke står i direkte sol. Så det er ikke en lur ide å ha de i vinduskarmen.

Den på bildene her er på ca 4 liter. Skiftet vann på de i morges,så det er litt mye luftbobler i den.
Rose U
Ja dette er en fin måte å holde planter på det. Det man må passe på er å skifte vann ofte. Jeg skifter halvparten annen hver dag på mine. Og man trenger er god lampe over. Det er også viktig at de ikke står i direkte sol. Så det er ikke en lur ide å ha de i vinduskarmen. Den på bildene her er på ca 4 liter. Skiftet vann på de i morges,så det er litt mye luftbobler i den.

oii kjempe fint! kan du ha reker i det?
Det vet jeg ikke. Har aldri hatt reker jeg.

Men det hender jeg setter nyfødte guppykull i den når det er noen jeg ønsker å beholde.

Bruker heverten til å ta de opp igjen med.
En litt mer beplantet versjon av lyspære, som i første linken.
Den var kjempefin! Hvor får man tak i en slik?

Hvordan får en plantene inn i den, og hvordan fjerner man det som dør?

Rose U
Den var kjempefin! Hvor får man tak i en slik? Hvordan får en plantene inn i den, og hvordan fjerner man det som dør?

... og hvordan bytter man vann? fjerner alger?
Lys pæra var kjempekul!!!!!
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap