Siste innlegg". Det virker som om det brukes cookies eller et eller annet instancespesifikt for å tracke om en tråd er lest eller ikke. Det som blir litt tungvindt for meg da jeg leser AF på en del forskjellige maskiner er at den ser bare ut til å huske de siste leste trådene for hver enkelt browser, så hvis jeg flytter meg til en annen maskin/browser er de innleggene som er nye siden jeg leste på den maskinen/browseren som merkes som uleste, også de jeg har lest på en annen maskin i mellomtiden. Er dette noe det er uforholdsmessig mye arbeid å endre på slik at det trackes på brukeren i stedet for? Dersom det skulle ha noe å si, jeg bruker mest Linux med Opera eller Epiphany, MacOS X med Opera og av og til Windows XP med Opera (og Windows 2000 med Opera på jobb). Søkefunksjonen er en fin ting...men jeg synes den er litt tungvindt å bruke uten å gå inn på hvert enkelt innlegg. En ting som jeg tror kunne forenklet det en del er at tittelen på hvert enkelt hit plukkes fra tittelen på tråden dersom hver enkelt hit ikke har tittel, i stedet for at det står [ingen tittel]. Kanskje også ta med hvilket forum det er lagt under så det er lettere å sile de falske positive treffa."> Siste innlegg". Det virker som om det brukes cookies eller et eller annet instancespesifikt for å tracke om en tråd er lest eller ikke. Det som blir litt tungvindt for meg da jeg leser AF på en del forskjellige maskiner er at den ser bare ut til å huske de siste leste trådene for hver enkelt browser, så hvis jeg flytter meg til en annen maskin/browser er de innleggene som er nye siden jeg leste på den maskinen/browseren som merkes som uleste, også de jeg har lest på en annen maskin i mellomtiden. Er dette noe det er uforholdsmessig mye arbeid å endre på slik at det trackes på brukeren i stedet for? Dersom det skulle ha noe å si, jeg bruker mest Linux med Opera eller Epiphany, MacOS X med Opera og av og til Windows XP med Opera (og Windows 2000 med Opera på jobb). Søkefunksjonen er en fin ting...men jeg synes den er litt tungvindt å bruke uten å gå inn på hvert enkelt innlegg. En ting som jeg tror kunne forenklet det en del er at tittelen på hvert enkelt hit plukkes fra tittelen på tråden dersom hver enkelt hit ikke har tittel, i stedet for at det står [ingen tittel]. Kanskje også ta med hvilket forum det er lagt under så det er lettere å sile de falske positive treffa.">