1000-tråden! :-D

Plussmedlem
Eg vil gjerne nytta høvet og takke alle som er med på å gjera AkvaForum til ein slik stor suksess!!

Då vi starta frå scratch i november hadde eg ikkje turt å håpe på at vi skulle nå 1000 medlemer så raskt, men aktiviteten og rekrutteringa har berre gått ein veg! Alle dei gode orda og den gode stemninga på forumet gjer det veldig enkelt å jobbe med denne sida, og det er veldig inspirerande for oss som gjer ein ekstra innsats på baksida.

1000 medlemer er flott, men antall er langt frå alt. Det hjelper lite med 5000 registrerte medlemer dersom 4500 av dei ikkje har vore pålogga på årevis... Ein del registrerer jo ein medlemskonto for å registrere ein annonse og blir aldri aktive. Dei viktigaste medlemene er dei vi ser her ofte og som bidrar med nyttige, innsiktsfulle og morosame innlegg på forumet. - Dei som er flinke til å koma med konstruktive kommentarar og ros til medlemsakvariene. - Og ikkje minst dei som bidrar med flotte bilete og artsskildringar i databasene. Utan dykk hadde ikkje dette vore særleg moro!

No skulle vi sjølvsagt feira dette ordentleg med ein fest! - Men det er ikkje akkurat enkelt å få til sidan alle er spreidd på alle kantar av landet... Vi får heller feste litt kvar for oss!

Nok ein gong: Takk til alle!
...men det hadde definitivt ikke vært noe uten dere som er admins og moderatorer heller! Tuuusen takk til alle dere også! *klappe* *bøye seg i støvet* Dere fortjener all den skryt dere kan få!

...og festen tar vi når vi passerer 10000, ikke sant?
Helt enig med Hans Rune, dere gjør en kjempejobb! Dette er det forumet jeg liker meg best på, og det har mye med dere som er moderatorer her Hurra for oss alle!!!
Blir det premie til den heldige som ble medlem nr. 1000? Hehe...
Spretter champisen
for dyktige moderatorer og aktive brukere på Akvaforum ))
Jo mer jeg er inne på andre fora, desto bedre liker jeg å være her..

Tusen takk, hele gjengen
Har vel vært registrert en stund men ikke begynt å brukt dette forumet før i det siste. Må si jeg liker det ganske bra så langt
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap