Hva heter denne rakkaren?

Han er en morsom liten krabat på ca 3 cm som jeg har hatt i akvariet i ca. et år.
Har søkt rundt i registeret her uten hell, så nå spør jeg om hjelp fra dere eksperter...
Enig med Kristian at det er en albino metallpansermalle - corydoras aeneus. Dette er en stimfisk som trives best om de er i gruppe over 5 - 6 stk.

Ser av profilen din at du har fisker som kan vokse til ganske anseelig størrelse. Kanskje de er mini enda?

I tillegg trives flere av dem bedre i stim.
Thanx!
Ja,alle fiskene er små foreløpig, og innen de blir særlig mye større, skal jeg ha nytt, større akvarium.

Botiaene har jeg kjøpt selv, det var de to siste i butikken, og jeg vil ha flere...

Resten av fiskene er arvet, og derfor av ymse sammensetning. Holder på å sette meg inn i alt nå, får at de skal bli mest mulig fornøyde!

Så langt lever alle i fred med hverandre, og ser ut til å trives!

Maren
Mane Andersen
Resten av fiskene er arvet, og derfor av ymse sammensetning. Holder på å sette meg inn i alt nå, får at de skal bli mest mulig fornøyde! :) Maren

Kjenner til dette problemet. Tok også over et akvarium med innbyggere. Utfordring å få fiskekabalen til å gå opp. Lykke til.
Tilfeldig bekjentskap
© kjell begby
Reklame for plussmedlemskap