Glupsk sverddrager!
Postet 21.04.06 kl 20:44
Postet 21.04.06 kl 22:11
Postet 21.04.06 kl 22:28
Postet 22.04.06 kl 23:38
Postet 23.04.06 kl 09:30
Hadde vært gøy å prøve, men de tror jeg måtte ha vært ganske små mtp fiskene jeg har...var seinest i går vitne til noe jeg tror var "overglupskhet" hos den største regnbuefiskhannen. Trodde den hadde pustebesvær først, den pusta med munnen på vidt gap... Men jeg lurer på om det var en slags måte å brekke seg på eller noe, for plutselig spytta den ut halen av en reke som tydeligvis var for stor for den
Postet 23.04.06 kl 14:57
Metemark igjen idag, og merkelig nok er sverddragerne mine mye hissigere på dette enn balzani-ciklidene som jeg egentlig har i tankene når jeg forer med metemark... sliter litt med å finne små nok mark men de jobber så godt de kan med de jeg finner.... tøff! Dessuten innbiller jeg meg at fisken har veldig godt av slikt for.
Postet 29.04.06 kl 09:36
Mange som fôrer med meitemark, hakker dem opp på forhånd. Det skal funke fint, det. Da får de mindre fiskene også mulighet til å smake. Det lukter visst helt spesielt av dette, for fiskene går helt bananas.
Jeg leste på en amerikansk nettside en gang at meitemark er flott å kondisjonere fisk til lek med.
Jeg tviler på at jeg fikser å stå der og hakke meitemark*grøss*, men hva har man vel ektefeller til...? Han kan hakke det opp for meg, så kan jeg fôre fiskene med det ved hjelp av pinsett
Jeg leste på en amerikansk nettside en gang at meitemark er flott å kondisjonere fisk til lek med.
Jeg tviler på at jeg fikser å stå der og hakke meitemark*grøss*, men hva har man vel ektefeller til...? Han kan hakke det opp for meg, så kan jeg fôre fiskene med det ved hjelp av pinsett
Postet 29.04.06 kl 10:58
Endret: 29.04.06 kl 10:59
Postet 19.05.06 kl 01:55