6 oppdrett i 2012

kommer fler av de som kom av ingenting i fjor:(
Les mer

Jeg kjøpte tre stykker i butikken, å vips så hadde jeg rekeyngler:)
Les mer

har tre av disse i 120 literen min, har sett to av dem gå med egg og plutselig under ett vannbytte oppdaget jeg en liten yngel:)
Les mer

kjøpte en plante på dyrebutikken:) og jeg er ganske fornøyd med sneglene:)
Les mer

fikk dem med planter fra dyrebutikken:)
Les mer