Aquagal sine oppdrett

6 oppdrett i 2012

kommer fler av de som kom av ingenting i fjor:( Les mer
Jeg kjøpte tre stykker i butikken, å vips så hadde jeg rekeyngler:) Les mer
har tre av disse i 120 literen min, har sett to av dem gå med egg og plutselig under ett vannbytte oppdaget jeg en liten yngel:) Les mer
kjøpte en plante på dyrebutikken:) og jeg er ganske fornøyd med sneglene:) Les mer
den vanlige måten;) Les mer
fikk dem med planter fra dyrebutikken:) Les mer
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap