Favoritt lister

Lurte på om det er mulig å få til å se hvem som har lagt akvarier på sin favoritt liste? Vet det ikke er mulig pr i dag, men i fremtiden?
Plussmedlem
Dette spørsmålet kjem naturleg nok opp med jamne mellomrom. Årsaka til at ein ikkje kan sjå kven det er som har akvariet på favorittliste er at det kan sette unødig fokus på kven som har akvariet på lista og ikkje, og aktivitet med meldingar som "Eg vil sette akvariet ditt på mi liste dersom du vil sette mitt akvarium på di liste".
Det kjem etterkvart truleg funksjonalitet som benytter favorittsystemet og då blir det enda viktigare at det er vanskeleg å manipulere.

Eg er imidlertid open for synspunkt og innspel om dette!
Å ja, jeg tenkte ikke at det kunne bli sånn, men mener det bare hadde vært koselig å vite det! Har ikke så stor betydning, men blir jo litt nyskjerrig.

Ikke at jeg heller plages med at mange har meg på noen favoritt liste, men alikevel?

Om du mener situasjonen rundt dette endrer sg om man fikk se hvem som har en på listene, er det kanskje like greit at det er slik som i dag!
Plussmedlem
Erfaringa mi på andre nettstader der det har vore liknande system er at nokre faktisk ender opp med å kvie seg litt for å leggja til eit akvarium som favoritt. Det går nærmast litt prestisje i det, og det ynskjer vi jo ikkje.
Holger Lockertsen
Det kjem etterkvart truleg funksjonalitet som benytter favorittsystemet og då blir det enda viktigare at det er vanskeleg å manipulere.

Hmm, statistikker over hvilke akvarium som er mest "populære"?
Plussmedlem
Cathrin
Hmm, statistikker over hvilke akvarium som er mest "populære"?

Noko slikt, men ikkje ei rankingliste. Slike rankinglister blir gjerne sjølvoppfyllande. Det mest "populære" karet får flest visningar, og kjem difor på fleire sine favorittlister, medan andre flotte kar som ikkje har mange nok "stemmer" ikkje kjem opp pga det. Men presentasjon av dei som er populære er vel på sin plass? Dei er som regel veldig imponerande!
Holger Lockertsen
Men presentasjon av dei som er populære er vel på sin plass? Dei er som regel veldig imponerande!

Jeg lurte på dette og fant denne gamle tråden. Jeg vekker den opp igjen.

Det finnes utvilsomt mange flotte akvarium blant brukerne her på akvaforum, men foruten de som blir valgt ut som månedens akvarium er det vanskelig å finne gullkorna. Det er veldig mange akvarium å gå igjennom, så en slags favorittliste hadde vært til stor hjelp og inspirasjon for i alle fall undertegnede.
Enig med Joakim. Jeg prøver å se gjennom medlemsakvariene av og til, men gir opp etter en stund fordi det er så vanvittig mange!

Det vel en lett sak og legge ut liste over de andre som skårer høyt? Det vil jo fortsatt være like anonymt om hvem som har lagt akvariet i sine favoritter som månedens akvarie
Tilfeldig bekjentskap
© Runa Vasstrand
Reklame for plussmedlemskap