Hvordan redigere akvarie som er lagt inn

Hei!
Er ny her og har begynt å registrere avarie. Hvordan legger jeg til fisk som er registrert i akvariet mitt?
Ellers kjempe fornøyd med dette forum, hvor jeg kan lære masse om akvari og stell

Hilsen
Michael
Inaktiv bruker
Michael
Hei! Er ny her og har begynt å registrere avarie. Hvordan legger jeg til fisk som er registrert i akvariet mitt? Ellers kjempe fornøyd med dette forum, hvor jeg kan lære masse om akvari og stell Hilsen Michael


Dine snarveier (oppe til venstre) ,din side,klikk på det akvariet det er snakk om,mitt på siden til venstre står det "endre dette akvariet"
Må være logget inn selfølgelig

Takk for hjelpen.

Hilsen
Michael
Inaktiv bruker
Bare hyggelig
Bringer opp denne gammle tråden igjen med 1spørsmål.


Er det mulig å registrere fisk i akvariet som ikke er registrert i fiskebasen?
Er l-443 det er snakk om.


På forhånd takk
Jeg tror arten må være registrert i basen før du kan registrere den til akvariet ditt, men send en mail til webmaster, så ordner det seg nok. Om du har et bilde av fisken, kan du kanskje få godkjent det også til basen.

(Det hadde forresten vært bedre om du hadde laget en helt ny tråd til dette spørsmålet, siden overskriften nå ble litt misvisende.)
Tove H
Jeg tror arten må være registrert i basen før du kan registrere den til akvariet ditt, men send en mail til webmaster, så ordner det seg nok. Om du har et bilde av fisken, kan du kanskje få godkjent det også til basen. (Det hadde forresten vært bedre om du hadde laget en helt ny tråd til dette spørsmålet, siden overskriften nå ble litt misvisende.)


Hei! Takk for svar

Ny tråd hadde kanskje vert det beste i dette tilfelle ja, har kanskje fått litt tunellsyn i forhold til og søke og spørre i tråder som er noe relevant i forhold til mine spørsmål.
(Denne tråden ble kanskje noe vag)

Men uannsett takk for svar
Tilfeldig bekjentskap
© Lene Jødahl
Reklame for plussmedlemskap