- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- God bok?
God bok?
Har du en god bok å anbefale andre akvarister så hadde det vært flott om du kunne hjelpe AF med en bokomtale. Ta en kikk på de som allerede er skrevet og finnes her på AF så kan du jo se litt hvordan du kan bygge opp/skrive en bokomtale.
Lønn for arbeidet? Nei, dessverre, men heder og ære tilkommer de som bidrar
Send gjerne din bokomtale til undertegnede
Lønn for arbeidet? Nei, dessverre, men heder og ære tilkommer de som bidrar
Send gjerne din bokomtale til undertegnede
Postet 02.06.07 kl 13:16
Postet 03.06.07 kl 00:47
Postet 03.06.07 kl 12:54
Postet 03.06.07 kl 14:02
Postet 03.06.07 kl 14:05
Postet 03.06.07 kl 15:58
Postet 03.06.07 kl 16:34
BjarneHar du en god bok å anbefale andre akvarister så hadde det vært flott om du kunne hjelpe AF med en bokomtale. Ta en kikk på de som allerede er skrevet og [URLBLOCK1] på AF så kan du jo se litt hvordan du kan bygge opp/skrive en bokomtale. Lønn for arbeidet? Nei, dessverre, men heder og ære tilkommer de som bidrar :) Send gjerne din bokomtale til undertegnede :)
Minner gjerne om denne igjen!
Postet 28.11.07 kl 15:42
Inaktiv bruker
KesolHvorfor? Ingen som gidder å skrive nye bøker om generelle og sikre fakta, når det allerede er beskrevet?
Hmm--generelle og sikre fakta,,,mye har skjedd de siste 20 åra innen
akvaristikken,så det kommer heldigvis i ny og ne fremdeles gode oppdaterte
bøker *smil*
Postet 28.11.07 kl 16:48
Bjarne, du skal snart få så det holder
Men eg ligger litt etter skjema, grunnet uforutsette herlige ting. Men det kommer.
P.S. I dag mottok eg et perfekt eksemplar av Burgesses "Freshwater and marine catfishes" (1989). Dette er etter min mening en bok som er "umulig" å få tak i, men eg fikk den for 100$ fra en samler i Arizona (perfect mint ).
Paperback-opptrykket (1993) eg har hadde en prislapp på 1095,-, så det er overhodet ingen tvil om at eg har gjort et fantastisk varp
Mottakelsen er delvis årsak til at eg sitter oppe nå: etter inspeksjon sprettet eg en flaske whiskey; eg er faktisk med på en diskusjon på om dette tyder på at eg er unormal Mitt standpunkt er at man skal glede seg over de små ting
Men eg ligger litt etter skjema, grunnet uforutsette herlige ting. Men det kommer.
P.S. I dag mottok eg et perfekt eksemplar av Burgesses "Freshwater and marine catfishes" (1989). Dette er etter min mening en bok som er "umulig" å få tak i, men eg fikk den for 100$ fra en samler i Arizona (perfect mint ).
Paperback-opptrykket (1993) eg har hadde en prislapp på 1095,-, så det er overhodet ingen tvil om at eg har gjort et fantastisk varp
Mottakelsen er delvis årsak til at eg sitter oppe nå: etter inspeksjon sprettet eg en flaske whiskey; eg er faktisk med på en diskusjon på om dette tyder på at eg er unormal Mitt standpunkt er at man skal glede seg over de små ting
Postet 29.11.07 kl 06:13
Postet 21.03.08 kl 18:18