E-postmelding med direktelenke til "ny kommentar til anonnse" ?

Før jeg går gjennom e-posten min logger jeg meg på Akvaforum. Hvis jeg har fått e-post med "ny kommentar til anonnse!" er det da en direktelenke til kommentar/anonnse. Så skal jeg svare på kommentar, men får da alltid beskjed om å logge meg på! Jeg er jo allerede logget på, men logger på igjen. Da kommer jeg ikke tilbake til der jeg hadde fått kommentar, men til min forside. Så er det å klikke noen ganger for å komme tilbake til kommentar/anonnse. Dette er ikke all verden, men jeg skjønner ikke helt logikken. Skal det funke sånn? Er det ikke meninga at man skal lettere komme til kommentaren og elegant og effektivt kunne svare, eller er e-posten kun ment som en varsel?

Eller er det bare jeg som er helt teit? ...
Hvis du gjør dette hjemme, så kan du jo bare aktivere så du alltid er pålogget.
Det gjør jeg over alt jeg:P Til og med på skolen.
Vet dette er dumt med tanke på sikkerheten, men hvor mange henger på akvaforum på skolen min??? Bare meg=)
Fredly
Hvis du gjør dette hjemme, så kan du jo bare aktivere så du alltid er pålogget. Det gjør jeg over alt jeg:P Til og med på skolen. Vet dette er dumt med tanke på sikkerheten, men hvor mange henger på akvaforum på skolen min??? Bare meg=)

Er du sikker på at du ikke har sendt ut et lass med merkelige meldinger? F.eks frierier og diverse? ;P Husk på at man kan sende personlige meldinger i ditt navn dersom man logger seg inn som deg...
Aggi
[QUOTE=Fredly]Hvis du gjør dette hjemme, så kan du jo bare aktivere så du alltid er pålogget. Det gjør jeg over alt jeg:P Til og med på skolen. Vet dette er dumt med tanke på sikkerheten, men hvor mange henger på akvaforum på skolen min??? Bare meg=)

Er du sikker på at du ikke har sendt ut et lass med merkelige meldinger? F.eks frierier og diverse? ;P Husk på at man kan sende personlige meldinger i ditt navn dersom man logger seg inn som deg...
Hehe, jeg vet dette.
Har enda ikke motatt noen som har stusset litt over mld jeg har sendt:P Så vi X fingrene=) Hehe
Fredly
Hvis du gjør dette hjemme, så kan du jo bare aktivere så du alltid er pålogget. Det gjør jeg over alt jeg:P Til og med på skolen. Vet dette er dumt med tanke på sikkerheten, men hvor mange henger på akvaforum på skolen min??? Bare meg=)


Som sagt, jeg er allerede pålogget, hjelper da vel uansett ikke å være pålogget døgnet rundt. Det er jo koblingen mellom lenken i e-posten og nettsiden jeg lurer på.
Bruker du IE6 eller noe sånt?

Når du er logget inn på Akvaforum, kopier en slik lenke inn i adresselinja der og trykk enter. Hvis du da kommer til kommentaren så er du ikke registrert som alltid pålogget her ihvertfall.
biXen
Bruker du IE6 eller noe sånt? Når du er logget inn på Akvaforum, kopier en slik lenke inn i adresselinja der og trykk enter. Hvis du da kommer til kommentaren så er du ikke registrert som alltid pålogget her ihvertfall.


Vet ikke om du snakker til meg eller Fredly? Uanssett, det funket ja og lime lenken rett inn i adressefeltet, må ikke logge inn på nytt da Det er absolutt en løsning som funker for meg, tenkte ikke på det... Men er egentlig fortsatt nyskjerrig på hva svaret er på mitt opprinnelige spørsmål... kanskje en moderator svarer etterhvert? Og er det sånn dette funker for alle andre brukere også?

Forresten hva er IE6 ???
Lro
Vet ikke om du snakker til meg eller Fredly? Uanssett, det funket ja og lime lenken rett inn i adressefeltet, må ikke logge inn på nytt da :) Det er absolutt en løsning som funker for meg, tenkte ikke på det... Men er egentlig fortsatt nyskjerrig på hva svaret er på mitt opprinnelige spørsmål... kanskje en moderator svarer etterhvert? Og er det sånn dette funker for alle andre brukere også? Forresten hva er IE6 ???


Skal prøve å forklare nøye og satse på det ikke blir gresk for deg :P

Hvis det jeg nevnte fungerer så betyr det at når du stenger nettleseren din og så åpner den igjen, så må du logge inn til Akvaforum på nytt. Det må ikke jeg, for jeg har huka av at jeg vil forbli pålogget, og derfor må jeg heller ikke logge meg inn på ny når jeg klikker på disse linkene i mailen.

Det er forøvrig heller ikke et problem med nettlesere som Firefox. Nettleseren din er sikkert IE6, derfor nevna jeg det. Internet Explorer 6. Kommer med Windows XP. Også kalt "Internett" av mange :P

Når du åpner et nytt vindu i denne så "glemmer" den alt som skjer i det andre vinduet, og da forblir du ikke innlogget når du klikker på link i mailen.
Lro
[QUOTE=biXen]Bruker du IE6 eller noe sånt? Når du er logget inn på Akvaforum, kopier en slik lenke inn i adresselinja der og trykk enter. Hvis du da kommer til kommentaren så er du ikke registrert som alltid pålogget her ihvertfall.


Vet ikke om du snakker til meg eller Fredly? Uanssett, det funket ja og lime lenken rett inn i adressefeltet, må ikke logge inn på nytt da Det er absolutt en løsning som funker for meg, tenkte ikke på det... Men er egentlig fortsatt nyskjerrig på hva svaret er på mitt opprinnelige spørsmål... kanskje en moderator svarer etterhvert? Og er det sånn dette funker for alle andre brukere også?

Forresten hva er IE6 ???
IE6 betyr internett explorer versjon 6
biXen
[QUOTE=Lro] Vet ikke om du snakker til meg eller Fredly? Uanssett, det funket ja og lime lenken rett inn i adressefeltet, må ikke logge inn på nytt da :) Det er absolutt en løsning som funker for meg, tenkte ikke på det... Men er egentlig fortsatt nyskjerrig på hva svaret er på mitt opprinnelige spørsmål... kanskje en moderator svarer etterhvert? Og er det sånn dette funker for alle andre brukere også? Forresten hva er IE6 ???


Skal prøve å forklare nøye og satse på det ikke blir gresk for deg :P

Hvis det jeg nevnte fungerer så betyr det at når du stenger nettleseren din og så åpner den igjen, så må du logge inn til Akvaforum på nytt. Det må ikke jeg, for jeg har huka av at jeg vil forbli pålogget, og derfor må jeg heller ikke logge meg inn på ny når jeg klikker på disse linkene i mailen.

Det er forøvrig heller ikke et problem med nettlesere som Firefox. Nettleseren din er sikkert IE6, derfor nevna jeg det. Internet Explorer 6. Kommer med Windows XP. Også kalt "Internett" av mange :P

Når du åpner et nytt vindu i denne så "glemmer" den alt som skjer i det andre vinduet, og da forblir du ikke innlogget når du klikker på link i mailen.

Okay, he he, jeg har Explorer 6

Men altså, jeg logger meg på akvaforum, forblir pålogget og åpner ny nettleser for å åpne e-post, så jeg er altså pålogget mens jeg klikker på lenken i e-posten. Men da ville det være lurt å gå over til Firefox? (Vet mange skryter av den) Ha ha ha ha, nå kjenner jeg at jeg er treig, og jeg bruker be folk gi meg infomasjon med teskje når jeg må inn på noe nytt... Jeg vet også at jeg kan gjøre folk gaaal med mine spørsmål MEN jeg har jo nå fått svar på mitt spørsmål så jeg trenger egentlig ikke mase mer, bare finne ut av det med hjelpen jeg har fått! Takk
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap