Begrenset antall kar man kan legge til favorittlista si?

Jeg klarer ikke legge til flere kar på favorittlista mi. Har kun 6 stk og der stopper det. Jeg gjør som vanlig og klikker på knappen "legg til favoritt" får beskjed at det er lagt til favorittlista, klikker på se favoritter, men der legger det seg ingen flere kar... har faktisk ikke turt å spørre om dette selv om jeg har plagdes lenge, fordi jeg syns det er så teit å være teit når jeg spør div om hvordan akvaforum fungerer er svaret alltid så innlysende! Men nå må jeg bare spørre! Jeg har flere kar jeg vil ha inn på favorittlista mi
Plussmedlem
Det er inga grense for talet favorittakvarium. Eg har testa og har ingen problemer med å leggja til fleire. Er det uansett kva kar du legg til at dette skjer?
Ja, har prøvd flere forskjellige kar, men det bare stoppa å legge inn når jeg fikk inn 6 stk. Dette er flere uker siden og når jeg nå prøver på nytt får jeg fortsatt ikke lagt til flere. Det er jo mystisk...
Det er nok nettleseren din som bare ikke oppdaterer listen fordi den ikke tror det er noe nytt der.
Plussmedlem
Eg har nettopp prøvd å logge meg inn som deg og har lagt til favorittakvarium utan problemer. Kva nettleser brukar du?
Og nå får jeg også lagt inn flere favorittkar! Men det er helt sant, har ikke vært mulig å legge inn flere. Det må jo ha skjedd noe etter at du logget på som meg?
Plussmedlem
Det kan ikkje ha skjedd noko spesielt... Men det viktige er at det funkar
Nå gikk det plutselig ikke igjen, men nå fant jeg ut hvor det stopper opp. Det er knappen "legg til dine favoritter" inne på selveste bildevisninga som ikke fungerer. Så lenge jeg står på informasjonssida på akvariet så funker knappen, men altså ikke hvis jeg klikker meg inn på bildene... Rart
Plussmedlem
Hmmm, har testa det i FF og MSIE7. Funkar fint i begge browsere. Brukar du MSIE 6.0?
Jeg aner faktisk ikke hva MSIE 6.0 er for noe. Men feks prøvde jeg legge til din 222L som favoritt via bildesida, den kom ikke med. Men når jeg igjen prøver legge det inn via informasjon om karet får jeg beskjed om at det allerede ligger i mine favoritter... uten at jeg ser den i lista. Jeg åpna akvaforum via Firefox nå også for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke.
Egentlig kan jeg jo bare huske å ikke legge til favoritter via bildesida, får dem jo inn via informasjonssida. Men alle de jeg har prøvd å legge inn før vil jeg jo få beskjed om at ligger i mine favoritter fra før og derfor ikke få dem på lista likevel. Det er så utrolig rart. Men det kan jo hende jeg er helt dum... men du kan jo sjekke selv om du finner ditt 222L i lista mi?
MSIe 6.0 er en versjon av internet explorer. LAst ned nyeste versjon 7.0 om du ikke har gjort dette.
Plussmedlem
Eg fant det ikkje i lista, logga inn som deg og la det til i lista utan problemer.
Det som fantes i lista di var 430-literen min. Sikker på at det ikkje var den du prøvde å legge inn?
Plussmedlem
Tom Kristiansen
MSIe 6.0 er en versjon av internet explorer. LAst ned nyeste versjon 7.0 om du ikke har gjort dette.

JA! Alt for mange er stuck med verdas mest fryktelege nettlesar. Brukar du enda MSIE6, så gå og oppdatér til 7.0! NUH!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap