Moderatorer kan dere slette en tråd for meg? :)

Jeg har en personlig tråd her inne denne, å jeg lurte på om dere kunne slette denne tråden for meg?
Ettersom jeg har tenkt å lage en ny personlig tråd etterhvert.
Som sagt, ville vært veldig fint om dere kunne gjøre dette for meg.

Takk.
I min akvarietråd kan jeg slette alle innlegg med unntak av det første. Regner med du også kan det? Er en "admin"-meny under hvert innlegg.
Det første innlegget kan du endre, så du kan evt bare legge "..." der, eller noe annet om at "ny tråd kommer snart" el.l.?
Joakim:
Jeg tror det er en mulighet vi har fått fordi vi er plussmedlemmer. Utifra det jeg leser på "bli plussmedlem" så virker det ikke som om "vandlige" medlemmer har denne muligheten.

Jeg kan ta feil, altså!
Anbefaler at du sender en e-post til moderator-teamet, eller rett å slett rapporterer ditt eget innlegg, der du ber om total sletting av tråden.
Er trolig lettere for moddene å følge med sånn, enn i forumet
Jeg syntes i alle fall det, når jeg sysla med sånt
jeg gjorde det Frank sa, å rapporterte. Så nu blir vel tråden slettet snart.
Når den er slettet kan jeg vel opprette en ny personlig tråd, ikke sant?
Ciklide
jeg gjorde det Frank sa, å rapporterte. Så nu blir vel tråden slettet snart. Når den er slettet kan jeg vel opprette en ny personlig tråd, ikke sant?

Vil da tro at det skulle vært svært enkelt

Om det ikke går så enkelt, oppretter du bare en vanlig tråd, og ber om at denne blir koblet opp til din profil (selvsagt via rapporter innlegg-knappen)
Av prinsipp slettes ikke tråder i forumet så lenge de ikke strider mot retningslinjene. Det jeg kan gjøre er å koble fra tråden på brukerprofilen din slik at du kan opprette ny.

Ser nå at det er gjort tiltak på forespørselen og at den personlige tråden er fjernet.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap