"server error"?

De siste dagene har jeg ikke kommet inn på AF når det går mot natten.
Hver kveld (i 22-23 tiden?) får jeg bare "Server Error" når jeg prøver å gå inn på siden.
Jeg vet det er flere som har samme problem, så det kan ikke være hos meg noe er galt?
Hva er det som forårsaker dette?
Er det mulig å unngå det?

hei som du sier er det flere som har samme problemet .Jeg fikk samme beskjeden jeg også.
får samme beskjed til tider. som i går kveld
Ja igår kveld fikk jeg denne beskjeden også.
Da irriterte det meg noe inderlig ettersom det hindret meg i å poste ett innlegg jeg hadde skrevet. i tolvtiden i går kveld fikk jeg fortsatt samme bekjed.
Noen som veit hva det kommer av?
Ciklide
Noen som veit hva det kommer av?

Som feilmeldingen sier er det feil på server.
Enten software feil eller et program som bruker for mye RAM på serveren.
Plussmedlem
Serveren var nede delar av natt til i dag og dessverre streika varslingssystemet samtidig.

Det har ikkje vore eit problem i fleire dagar. Vi jobbar med å utbetre problemet.
Jeg får stadig vekk serverfeil når det er natt i Norge, eller bare 'siden kan ikke vises'. Når det går mot morgen er siden oppe igjen. Er så vanlig at det ikke bekymrer meg lenger, for jeg vet at det ordner seg når folk i Norge begynner å stå opp og får rettet det.
Hos meg har det vært sånn hver kveld de siste dagene, men det har bare vært borte i 5-10 min. I går var Af borte i over 2 timer.
Plussmedlem
Mvjnz
Jeg får stadig vekk serverfeil når det er natt i Norge, eller bare 'siden kan ikke vises'. Når det går mot morgen er siden oppe igjen. Er så vanlig at det ikke bekymrer meg lenger, for jeg vet at det ordner seg når folk i Norge begynner å stå opp og får rettet det.

Det skal ikkje vera slik, og skal vera retta. Dersom du opplever nedetid på nattetid over 10-15 minutter, så må du gjerne rapportere om det her.
Har også hatt samme problemet flere kvelder, og i går kveld var tilgangen borte i flere timer ;- =(
Plussmedlem
loffa
i går kveld var tilgangen borte i flere timer ;- =(

Dette var mellom 01:20 og 08:00 - kan det stemme?
Det er ikke bare de siste dagene det er snakk om for meg, dette har skjedd jevnlig i en lengre periode. Som jeg nevnte i min personlige tråd tidligere i dag virker det som om serveren skrus av om natta og skrus på igjen om morgenen. Kanskje noen som prøver å spare strøm
Holger Lockertsen
[QUOTE=loffa]i går kveld var tilgangen borte i flere timer ;- =(

Dette var mellom 01:20 og 08:00 - kan det stemme?

Det tidspunktet lå nok jeg å sov.... Dette var for meg i alle fall tidligere på kvelden, men tenkte ikke å se på klokka desverre
Hos meg virka ikke Af i halv 10 tiden i går kveld, og det var enda borte i 12 tiden i går kveld.
Malin.P
Hos meg virka ikke Af i halv 10 tiden i går kveld, og det var enda borte i 12 tiden i går kveld.

Samme her. rundt halv 11 var det ihvertfall borte.
jeg la meg rundt 12 å da kom jeg ihvertfall ikke inn.
Mvjnz
Det er ikke bare de siste dagene det er snakk om for meg, dette har skjedd jevnlig i en lengre periode. Som jeg nevnte i min personlige tråd tidligere i dag virker det som om serveren skrus av om natta og skrus på igjen om morgenen. Kanskje noen som prøver å spare strøm:)

...Kommer du inn på andre norske sider når du ikke har tilgang til AF på natterstid, norsk tid...? Australia er forbausende dårlig forbundet, "internettistisk sett", med resten av verden...En 12-åring holdt Australia av nettet i noen timer ved å "hacke" én eneste server i Asia (teknisk sett gjorde han en distribuert DoS)...
Sånn går det når man velger å kjøre på Windows-server. IIS er den største møkka som er trøkka ut på verdensveven. *grøsser*
Nei, ingen andre problemer med norske eller amerikanske websider når AF er nede.

Hørte om den servertingen. Tror den befinner seg i Singapore eller noe. De hadde problemer med den i fjor og da var det nærmest umulig å surfe på nettet. De utenlandske sidene som faktisk virket lastet utrolig seint. Varte vel en uke eller to før de fikk orden på det.

Men ikke noe slike problemer nå, alt virker helt fint utenom AF.
Syntes ikke det hørtes helt rett ut at vi kun har en link til resten av verden, så jeg googlet det og fant denne listen:

JASURAUS: Port Hedland (north west coast) to Jakarta
SEA-ME-WE3: Perth (west coast) to Jakarta
APNG: Papua New Guinea to Cairns (north east coast)
Bass Strait 1 and 2: Australian Mainland to Tasmania
Tasman 2: Australia to New Zealand
Southern Cross: Sydney to Fiji to Hawaii, to the rest of US
Southern Cross: Sydney to Auckland to Hawaii to the rest of US
PACRIM EAST: Auckland to Hawaii
AJC: North and South of Sydney, to south of Tokyo

Så selv om det var et problem med et knutepunkt i Asia som forårsaket mye problemer, så var vi ikke helt avskåret fra resten av verden

Det var litt utenom tema....
Har hatt det samme problemet her, flere ganger. men husker ikke hvilke dager. i går var det vel i 10/11 tiden på kvelden.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap