Jeg mener vi skal kunne få vise flere bilder i annonser!

Jeg mener det kan være for lite med 3 bilder i en annonse.
De som vil kjøpe bør kunne se MER/FLERE bilder for å kunne se ordentlig hva man kjøper.

F. eks et akvarium.
Der burde man få se foran, på begge sidene og innholdet i akvariet.

Jo flere bilder, jo bedre mener nå jeg!
BIGBrother
Jeg mener det kan være for lite med 3 bilder i en annonse. De som vil kjøpe bør kunne se MER/FLERE bilder for å kunne se ordentlig hva man kjøper. F. eks et akvarium. Der burde man få se foran, på begge sidene og innholdet i akvariet. Jo flere bilder, jo bedre mener nå jeg! :D


helt enig i dette. jo flere bilder jo flere kjøpere. skal det selges fort eller selges i det hele tatt så burde man få lov å legge in minimum 5 bilder.
mvh bernard
Plussmedlem
Hvis man skal selge et akvarium så har man kanskje allerede bilder av dette på profilen?
Går an å vise til disse bildene også.
Enig i at det burde være tillatt å laste opp flere bilder. Man er jo oppfordret til å kun legge ut en annonse selv om man har flere ting man vil selge. Da bør det også være mulig å legge ut flere bilder så man ikke må dele opp annonsene for å få inn alle bildene.

Når jeg tenker meg om har kanskje plussmedlemmer denne muligheta? Det har jeg ikke sjekket...
Ja. Hvis man vil selge MANGE fisker, røtter, dekor, er det jo ikke sikkert man har det inne på profilen sin.

Hvis man kan ha flere bilder slipper folk å spørre:

Hei, hvordan ser den ut?
Kan du sende meg et bilde?
Det er vanskelig å se detaljene!
Det kan være vanskelig å se størrelseforhold!

Man kan miste potensielle kunder ved at de ikke får nok informasjon
fra bildene!

Og man kan også miste kunder fordi de ikke gidder å sende mail.



Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap