10.000!

Plussmedlem
I det stille har vi det siste døgnet runda 10.000 registrerte medlemer!!
Det må vi seia oss nøgde med!

Så kan vi mimre tilbake til gratulasjonstråden for 1000 medlemer! Vi var nøgde då óg. No er det nesten tre år sidan!

Gratulerer til alle som er med på å gjera dette forumet så bra, nemleg alle flotte medlemer!

Vi skulle gjerne feira med alle saman, men må nok nøye oss med ein skål kvar for oss!
Ikke rart det blir mange medlemmer når det er så mange og flinke folk som driver forumet og som svarer på alle mulige og umulige spørsmål!

Takk for all tid og engasjement dere har lagt ned, og for alt jeg har lært av det dere skriver.
(mumle noe om: "og takk for litersyken dere har kastet på meg")

PS: en oppfordring fra meg til å lage flere artikler, jeg har stor glede og nytte av dem.
Kjempemessig, og gratulerer!
Artig at så mange har / får denne hobbyen, og finner veien hit til AF.
Uten AF hadde nok mange gitt opp hobbyen når problemene dukker opp. Her får vi hjelp til alt så vi kan fortsette med akvarieholdet med nytt mot.

Og ikke bare det; Her er det mye underholdning også. Artige og lærerike tråder og artikler, diskusjoner som engasjerer, massevis av bilder, info om dyrene vi har (og ikke har) i akvariene, fotokonk og masse mer.
Og ikke minst dyktige folk som passer på.
Lykke til videre alle sammen
AF er norges beste akvarium nettside syntes jeg.
Takk for hjelpen jeg har fått hær :P
Inaktiv bruker
det kan jeg si meg enig i det er jo nesten som et hjemm jeg aldri har hat mase snile menesker og mase god humor =
Plussmedlem
Gratulerer Jo flere, dess bedre.
Inaktiv bruker
jeg kan prøve å få flere medlemer på akvaforum så det er sakt =
Plussmedlem
david g
jeg kan prøve å få flere medlemer på akvaforum så det er sakt =:-D

Såså... Kvalitet framfor kvantitet er eit godt prinsipp.
Å jøss! Jeg begynte her for vel 3 år siden. Ante ikke at det var så "få" da. Men 9000 medlemmer på tre år er jo vanvittig mye eller?

Da håper jeg flere finner ut at de vil bli plussmedlem, det er bare 123 plussmedlemmer
Inaktiv bruker
Holger Lockertsen
[QUOTE=david g]jeg kan prøve å få flere medlemer på akvaforum så det er sakt =:-D

Såså... Kvalitet framfor kvantitet er eit godt prinsipp.

ja det vet jeg men jeg mente å tipse andre med akvarium som enda ikke vet om dete kjempebrae forumet =
gratulerer så mye! skal ta meg en knert når jeg kommer hjem til fiskene, plantene, sneglene og rekene i kveld.

når blir det 100.000 medlemmer?
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Erik Christensen
Reklame for plussmedlemskap