Hvordan sitér flere postede innlegg i ett nytt innlegg?

Jeg ser flere får til å "sitere" flere innlegg i ett. Hvordan gjør jeg det? Jeg kan bare å gjøre det med ett innlegg av gangen...

Ble litt klossette dette altså:/
jeg bare trykker siter, kopierer det som skal siteres over i notisblokka inntil jeg er helt ferdig med å sitere alle. eller man kan skrive inn koden manuelt, hvis man gidder
Vi legger inn de andre sitatene manuelt. Teksten kopieres fra innleggene (som står under ruta du skriver i). Se så på hvordan koden for å legge inn sitater er skrevet i sitatet du allerede fikk opp da du klikket på knappen for sitér. Husk at du bak sitatet må skrive /QUOTE (med klammer rundt), ellers vil teksten bak også bli en del av sitatet.
Tørrfisk
Jeg ser flere får til å "sitere" flere innlegg i ett. Hvordan gjør jeg det? Jeg kan bare å gjøre det med ett innlegg av gangen...


Tørrfisk
Jeg ser flere får til å "sitere" flere innlegg i ett. Hvordan gjør jeg det? Jeg kan bare å gjøre det med ett innlegg av gangen...


Tørrfisk
Jeg ser flere får til å "sitere" flere innlegg i ett. Hvordan gjør jeg det? Jeg kan bare å gjøre det med ett innlegg av gangen...


Som du ser så er det en smal sak å "quote" flere innlegg. Det man kan gjøre er å "quote" det første for deretter kopiere de andre fra delen under som er :Tidligere innlegg i tråden:

Etter å ha kopiert teksten må man sette inn

(QUOTE=Navn på den som siteres) =>Før teksten som er kopiert og
(/QUOTE) =>etter teksten som er kopiert.

() byttes ut med []





Tørrfisk
[QUOTE=Inger Anne]Vi legger inn de andre sitatene manuelt. Teksten kopieres fra innleggene (som står under ruta du skriver i). Se så på hvordan koden for å legge inn sitater er skrevet i sitatet du allerede fikk opp da du klikket på knappen for sitér. Husk at du bak sitatet må skrive /QUOTE (med klammer rundt), ellers vil teksten bak også bli en del av sitatet.


Må bare prøve...

Sanne
eg bare trykker siter, kopierer det som skal siteres over i notisblokka inntil jeg er helt ferdig med å sitere alle. eller man kan skrive inn koden manuelt, hvis man gidder


Gjør du det på en annen måte?

Geir Kristiansen
Som du ser så er det en smal sak å "quote" flere innlegg. Det man kan gjøre er å "quote" det første for deretter kopiere de andre fra delen under som er :Tidligere innlegg i tråden: Etter å ha kopiert teksten må man sette inn (QUOTE=Navn på den som siteres) =>Før teksten som er kopiert og (/QUOTE) =>etter teksten som er kopiert. () byttes ut med []


Litt tungvint men det går nok fortere med litt trening

Måtte bare ta med mesterverket mitt en gang til når jeg nå skal takke for hjelpen!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap