Forumtroll som titter opp fra sprekkene...

Er det bare meg, eller virker det som at det har blitt mange forumtroll (folk som med vilje vil lage bråk, og være missvisende) her siden nyttår?
Føler at mange av de personene som er kommet siden nyttår bare er folk som vil kødde med seriøse akvarister.

Håper disse vil blir luket bort, for jeg begynner faktisk å bli irritert over disse.

Hvis man ikke kan noe om temaet som blir diskutert, må man jo skjønne at man skal la være å svare noen som spør om hjelp.
Det beste er bare å overse personen. Også han som er aktiv i dag.
Må i alle fall ikke svare på innleggene.

Når det dukker opp forumtroll eller medlemmer som svarer på en måte som ikke er i tråd med retningslinjene er det enkle grep som skal til.

Svarer man disse med quoter og det hele så forverrer man ryddejobben betraktelig. Rapporter innlegget og la det hele gli forbi. Moderator får melding og vi rydder enkelt unna slike innlegg.
Høres bra ut Følte bare at problemet hadde økt betraktelig.
Kine Kristine
Er det bare meg, eller virker det som at det har blitt mange forumtroll (folk som med vilje vil lage bråk, og være missvisende) her siden nyttår? Føler at mange av de personene som er kommet siden nyttår bare er folk som vil kødde med seriøse akvarister. Håper disse vil blir luket bort, for jeg begynner faktisk å bli irritert over disse. Hvis man ikke kan noe om temaet som blir diskutert, må man jo skjønne at man skal la være å svare noen som spør om hjelp.

Hvis man lar seg irritere over slikt må man la være å delta på forum i det store og hele. Det vil alltid finnes noen som gjør slikt.

La det synke.
Ville bare høre om det var flere som opplevde/hadde dette intrykket, eller om det bare var mitt hode som merket dette

Blir utrolig lite irritert av natur, men når noen sier at en piraja er en guppyart blir det for teit (ingen som har skrevet dette, men står noe lignende i en tråd).
Jeg har ikke merket det i det hele tatt jeg, men jeg har hatt som vane i årevis å bare overse teite innlegg.
Kine Kristine
Er det bare meg, eller virker det som at det har blitt mange forumtroll (folk som med vilje vil lage bråk, og være missvisende) her siden nyttår? Føler at mange av de personene som er kommet siden nyttår bare er folk som vil kødde med seriøse akvarister. Håper disse vil blir luket bort, for jeg begynner faktisk å bli irritert over disse. Hvis man ikke kan noe om temaet som blir diskutert, må man jo skjønne at man skal la være å svare noen som spør om hjelp.

Faktisk følt akkurat det samme. Håper det ikke stemmer.
Enig, blitt mange forumstroll her de siste ukene/mnd.
Prøver og ikke irritere meg, men noen ganger så greier jeg ikke det.
Er noen gjengangere her som svarer på de fleste innleggene, og det er synn når man merker at vedkommende har null peilling eller i beste fall utrolig lite greie på det vedkommende prøver og leke proff på.
Robert
[QUOTE=Kine Kristine]Er det bare meg, eller virker det som at det har blitt mange forumtroll (folk som med vilje vil lage bråk, og være missvisende) her siden nyttår? Føler at mange av de personene som er kommet siden nyttår bare er folk som vil kødde med seriøse akvarister. Håper disse vil blir luket bort, for jeg begynner faktisk å bli irritert over disse. Hvis man ikke kan noe om temaet som blir diskutert, må man jo skjønne at man skal la være å svare noen som spør om hjelp.

Faktisk følt akkurat det samme. Håper det ikke stemmer.

JEG irriterer meg over folk som gjør tråder helt unødvendige lange! Når man svarer direkte på trådstarters innlegg er det ikke nødvendig å sitere hele innlegget. Alle skjønner at det er det man svarer på! Det er så mange som gjør akkurat dette og det lager så lange uoversiktelige tråder!

Sorry -helt OT, men bare måtte få det ut!

(og grunnen til at jeg tok med hele innlegget fra trådstarter var for å vise et eksempel selvfølgelig)
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap