Avstemning

Det er artig med den nye avstemningen om ditt og datt, og det hadde vært enda artigere om vi også fikk vite hvor mange som hadde avgitt stemme. Det kunne også vært fint om vi kunne slå opp på "gamle" avstemninger, etterhvert som de blir flere.
Var det jeg også tenkte på
Hadde vært fint å sett prosenter også siden det er lettere å lese prosent enn å se på linjer.
Om du først klikker på "vis resultat" også fører musa over de forskjellige linjene får man opp antallet som har valgt de forskjellige alternativene...
Ja, sannelig! Men det var ikke mange som hadde stemt akkurat. 375 så langt.
Joakim
Om du først klikker på "vis resultat" også fører musa over de forskjellige linjene får man opp antallet som har valgt de forskjellige alternativene...


Vet men vil ha prosent også
Da får du bruke kalkulatoren.
Joakim
Da får du bruke kalkulatoren. ;)


Ja får vel det:P
Tove H
Ja, sannelig! Men det var ikke mange som hadde stemt akkurat. 375 så langt.


Fikk det til å bli 339stk..
Da har jeg regnet ut:

(339 stk har stemt)

Har nettopp begynt: 32stk- 9,4%
I noen måneder: 43 stk- 12,6%
Over ett år: 79stk- 23,3%
3-5 år: 73stk- 21,5%
Over 5 år: 37stk- 10,9%
Over 10 år: 75stk- 22,1%



Kine Kristine
[QUOTE=Tove H]Ja, sannelig! Men det var ikke mange som hadde stemt akkurat. 375 så langt.


Fikk det til å bli 339stk..


Hm! Du har rett, men nå har jeg tatt fram kalkulatoren og regnet på nytt. Nå har tallet forresten økt til 345.

Kom igjen folkens, og vær med på avstemningen.
Supert! Da har vi fått både prosent og totalt antall stemmer avgitt. Takk, takk, takk.
Prosenten står jo også, og totalen på hvor mange som har stemt
Flott!
Utrolig hva moderatorene gjør for oss. Skulle gjærne hatt en moderator hjemme
Det hadde også vært morsomt å kunne diskutere avstemningen (altså at det (automatisk?) opprettes en tråd med samme overskrift som spørsmålet, og en link til tråden i selve avstemningen).

Da ville jeg om nåværende avstemning, "Bruker du feriefór?", kunne kommentert at det hadde vært morsomt med et fjerde alternativ: "Nei, jeg bruker fôrautomat."
Kampfisk
Det hadde også vært morsomt å kunne diskutere avstemningen (altså at det (automatisk?) opprettes en tråd med samme overskrift som spørsmålet, og en link til tråden i selve avstemningen).


Er det veldig vanskelig å få til det som Kampfisk foreslår her? Dersom vi brukere bare lager en ny tråd for hver avstemning, blir trådene bare "borte" når de ikke er linket til avstemningen, og det blir litt rotete.
Plussmedlem
Eg skal sørge for å opprette tråd og linke til avstemninga ved nye avstemningar!
Nå er en ny avstemning i gang, men hvor er diskusjonstråden og linken til denne?
Tilfeldig bekjentskap
© Joanna & Pål
Reklame for plussmedlemskap