Forslag til konkurranser på akvaforum

Fotokonkurranser er vel og bra, men hva med andre typer konkurranser?

Jeg foreslår en DIY/ petter smart konkurranse. Akvarister kan forklare om en praktisk /fiffig /tidsbesparende /pengebesparende /dekorativ / o.l. som de selv har kommet på, eller forbedring av en velkjent DIY ide. Gjerne illustrert med bilder.

Jeg er sikker på at det finnes mange gode ideer der ute som bør deles :o)

Andre konkurranseforslag kan gjerne tas i denne tråden.
En kunnskapskonkurranse eller gjette fisken ( små klipp av en fisk) kan kanskje være en ide også?

Hadde vært litt gøy med noen annet enn fotokonkurranse også,ikke alle er like flink med kamera.
Plussmedlem
Vi er klar over mangelen på konkurransar og lovar å finna på noko lurt
hvem har mest alger i akvariet
slapp fisken
hvem har mest alger i akvariet

Haha, jeg har et kar som ville sørget for at jeg garantert hadde fått 1 premie

Men jeg syns trådstarters ide var kjempelur. En DIY konk blir jo en veldig inspirerende og lærerik konk
Helt enig, hadde vært artig med "små-konkurranser" som gjette hvilken fisk-lek, etc. Hadde livet opp!
Jeg stemmer for en DIY konkurranse.
blir litt kjedelig for oss som ikke kan så mye om fisk:S men skal prøve å være med.
Hva med beste design konkuranse der folk legger med bilder av karet og forkalarer hvordan de gjorde det, eller blir det for sært?

Eller en spørre konkuranse sånn det var før.
Det hadde også vært gøyt syns jeg vis vi hadde temaer i fotokonkuransen med foreks: Cory, Stimfisk, Sør amerika, Yngel, humorbilder :P
Inaktiv bruker
Aqua360
Hva med beste design konkuranse der folk legger med bilder av karet og forkalarer hvordan de gjorde det, eller blir det for sært?
Denne finnes jo allerede; "månedens akvarie".
Om ikke en helt ny konkurranse så hadde det vært gøy med tema på fotokonkurransen. Ser det står fritt tema hver eneste måned, så kunne vært artig med litt variasjon der
Plussmedlem
Hakasu
Om ikke en helt ny konkurranse så hadde det vært gøy med tema på fotokonkurransen. Ser det står fritt tema hver eneste måned, så kunne vært artig med litt variasjon der ;)

Det kjem dessverre ikkje inn nok bidrag til at vi kan ha tema. Interessa for fotokonken er dessverre ikkje så stor som vi skulle ynskje.
Holger Lockertsen
[QUOTE=Hakasu]Om ikke en helt ny konkurranse så hadde det vært gøy med tema på fotokonkurransen. Ser det står fritt tema hver eneste måned, så kunne vært artig med litt variasjon der ;)

Det kjem dessverre ikkje inn nok bidrag til at vi kan ha tema. Interessa for fotokonken er dessverre ikkje så stor som vi skulle ynskje.

Åja, det var jo dumt. Får prøve å ta noen bilder jeg da, så får jeg heller prøve å være med selv om det er temafritt!
Tilfeldig bekjentskap
© Ellisiv Huseklepp
Reklame for plussmedlemskap