10 siste oppdaterte tråder i forum

Denne bolken på forsiden vil ikke oppdateres for meg, siste post som vises der er fra 14.29 i går. Noen andre som har samme problem? Bruke Firefox siste versjon, 4.0.1
Ja det er samme greia her hos meg også.
Det med internet explorer.
Har samme problem, både i Opera og Chrome. Samme gjelder Rubrikk-feltet på sida.
Safari er ikke bedre det heller...
Dette tok tid å få fikset... En smule plagsomt dette synes jeg, rubikk på forsiden blir jo ikke heller oppdatert... :/
Nå fungerer det igjen, hvertfall hos meg!
Står fast igjen her, med siste innlegg kl 10.03, både i Opera og Chrome.
gretea
Står fast igjen her, med siste innlegg kl 10.03, både i Opera og Chrome.


Samme her. Trodde den fungerte igjen, men det viste seg at den hadde fryst på et nytt tidspunkt.
Ja, det gikk fort over, hehe
Dem får tydeligvis ikke fisket dette.
Ingenting på fremsiden blir oppdatert, og det er litt kjedelig.
Ja, er litt kjedelig dette her... Får satse på at kansje webmaster er på ferie, så ordner det seg nok etterhvert
Samme skjer hos meg, her har det stått stille siden fredag. Idag var det derimot oppdatert..kanskje noe skjer


Nå er det ikke slik at vi ligger helt brakk på sommeren. Det tar bare litt tid før vi klarer å få prioritert. Funskjonaliteten på "10 sist oppdaterte tråder i forum" har fått en hikke og Holger er på saken.
Takk til Webmaster for at forsiden endelig oppdateres som den skal igjen! Jeg liker å følge med på statistikken på forsiden som forteller hvor mange som er pålogget, og hvem som er pålogget.
Bare surr her nå. I tillegg er det så tregt at det nærmest er ubrukelig.
Ting funker fint her hos meg iallfal for tiden. Noen andre med problemer?
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap