Å abonnere på tråder. hvordan?

Jeg finner ikke ut av hvordan jeg skal abonnere på interessante tråder. Det må da finnes en knapp et sted! som jeg ikke finner. Vil dere være snille å forklare meg hvordan jeg skal gjøre det?
Hei Tove,

oppfor innlegget ditt står det Trådalternativ, trykker du på den kommer det opp alternativet Abonnér på tråd, trykk på denne så skulle det være i orden


Grethe
Skal prøve og forklare dette så lett som mulig.

Til høyre for overskriften er det en knapp som heter trådalternativer trykk på den og da kommer det opp "abonner på tråden"trykk på den teksten.
Aha aha... en usynlig knapp! Takk skal dere ha, her skal det abonneres! Jeg har en god del favorittråder.
Hva går egentlig denne Abbonér på tråd-funksjonen ut på? Eg har forstått det slik at man mottar mail når det kommer innlegg i en tråd man ønsker å følge med på.
Men flere har skrevet innlegg i tråder for å "sette spor"; er dette også relatert til abbonering?

Det eg stusser på er at mange som tilkjennegir at de abbonerer er særdeles ivrige på forum, og da er det jo nærliggende å tro at de får med seg det meste som skjer her. Abbonering burde vel da være unødvendig.?

Eller er det slik at abbonering gjerne benyttes sammen med filterfunksjonen? Selv har eg filtrert bort blant annet OT, Hagedam, Brakkvann, Saltvann og Personlige tråder.

Men hvordan finne en tråd man ønsker å følge dersom filteret er aktivert i gjeldende kategori?! ;p

Altså; hva i all verden bruker dere abboneringsfunksjonen til?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap