Ny funskjon på akvaforum???

Til Webmaster: Er det mulig at det går ann å lage en slags funskjon sånn at vi kan bli venner med folk på AF? Slik at vi kan chatte med venner og sånn om forskjellige ting

Til andre: Hvem vil også ha denne funskjonen på AF?
Ja det hadde vert noe
hmmz burte jo væra mulig og få til i 2012?
kjempe forslag=))

admin og moderatorer burte jo se på denna mulighetenn og komme med et svar??

De som har behov for å chatte kan vel bruke facebook!? Der er det flere akvarierelaterte grupper for de som er interessert
Inaktiv bruker
AH! Når du nevner akvariegrupper på FB får jeg Grøssninger! :S BAH!
Finner ikke frekkere folk! Sta, egen og tenker ikke på fiskens beste! :S
Så klart, er ikke alle som er sånn, men det er ALT for mange! :/
Jarle F
[URLBLOCK1] søk ga dette.


Mente at vi måtte være venner for å chatte med hverandre, og at det er bare den som sender meldingen og den som får den som kan se det
Hei.Ja takk chat.Får min støtte.
Hei slenger meg på her da dette er et delt forslag mellom meg og Aquagal håper andre liker forslaget våres. Da det hadde blitt lettere og skrive til hverandre du trykker bare på vennen din på vennelisten og du kan skrive i vei.
Aquaga
at det er bare den som sender meldingen og den som får den som kan se det:)

Det heter PM (personlig melding). En pm-funksjon på AF hadde vært fint
blackdawn
Hei slenger meg på her da dette er et delt forslag mellom meg og Aquagal håper andre liker forslaget våres. Da det hadde blitt lettere og skrive til hverandre du trykker bare på vennen din på vennelisten og du kan skrive i vei.


vi er søskenbarn og har snakket om det på skolen, så det er sant
Janne
[QUOTE=Aquaga]at det er bare den som sender meldingen og den som får den som kan se det:)

Det heter PM (personlig melding). En pm-funksjon på AF hadde vært fint
Det er sant ja. Hadde vært kjempekjekt
Så kan vi se på profilen hvem man er venner med.
What about webmasters coments?-
Håper vi får dette her til for det hadde jo vært kjekt som sagt og sende PM ikke bare skrive i tråder
noen fler som mener vi burde ha denne funskjonen?
Ja takk :0) En PM funksjon hadde vært kjekt!
En PM-funksjon hadde nok vært noe, ja.
Plussmedlem
Hei. Forslaget om PM-funksjon på AF kjem opp med jamne mellomrom, men det er ikkje noko vi har prioritert sidan det er fullt mogleg å senda e-post til kvarandre. Eit meldingssystem der vi uansett må senda varsel på e-post om at du har fått PM er smør på flesk.
Venelister er dessverre heller ikkje noko vi vil prioritere.
Tilfeldig bekjentskap
© Remi Horsgård
Reklame for plussmedlemskap